Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 30 August 2003, 10:44   #9
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Netrocker
Heej Wavekid!

Hindoestanie's rules....

Confesion: ik ben ook een Hindoestaan.

Het klopt ook wel wij zijn onderhand zo erg ingeburgerd dat alleen onze kleurtje een verschil maakt,
maar goed mijn Nederlandse vriendin die vind mij wel leuk!

Mijn ouders vinden het ook niet erg,
alleen mijn oma vind het een beetje raar omdat ze meteen verder denkt, aan trouwen enz...

Je weet het toch wel dat Hindoes een aparte manier van trouwen hebben.

Mijn vrienden vinden het wel lachen,
alleen wordt ik wel es Kama Sutra genoemd of Guru...

En als er reclames zijn met Hindoes, denk maar aan die 2 homo's van Knorr en die reclame van Venco...

"Doe jij maar schaaltjes pakken..."
"Leuke man! Afgelopen..."


Dit zijn wel zinnetjes die ik hoor...
Nou als er een ding me opvalt aan hindoestanen: ze zijn vaak veeeeel beleefder en hoffelijker dan de meeste nederlandse jongens die ik ken!!, groot pluspunt! ik heb zelf 3 hindoestaanse vrienden, maar daar zo ik nooit voor kunnen vallen, want ik wil onze vriendschap niet kwijt!!!
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.