Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 30 August 2003, 21:08   #40
WaveKid
Guest

Standaard

De stelling geldt ook voor jongens, ik heb vrienden die steeds roepen 'had ik maar een vriendin die om mij geeft en van mij houdt, gewoon een lief iemand'. Een paar seconden later loopt er een blondine langs (lang haar, blauwe ogen, veel te strak truitje en een te kort rokje) en het kwijlen begint.

Uiterlijk is ontzettend belangrijk, als dat niet zo was, dan zouden bedrijven geen geld verspillen aan reclame. Verpakking (=uiterlijk) en imago zijn ontzettend belangrijk.

Hoewel er mensen zijn die beweren dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk, is dit jammer genoeg niet waar. Vaak wordt ook nog eens gedacht dat mooie mensen een leuker leven hebben. Het schijnt wel zo te zijn dat mooie mensen makkelijker contact leggen, je moet natuurlijk wel open staan voor anderen.

Ik zie het vaak bij mijn vriendin, ze wordt vaak benaderd door jongens. Ondanks dat ze er niets van moet hebben, blijven ze het proberen.

WaveKid
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels