|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik best wel beetje moe ben na de AGR van vandaag??
-ik voor de 250 simpelweg te weinig km's had getraind?? -dit dus geen goed plan geweest was om die te rijden?? -ik hard kapot ben gegaan na 100 km?? -het vrij lastig is om 6 uur lang te blijven eten?? -vooral als je na een uurtje totaal geen honger meer hebt en nix meer naar binnen krijgt?? -ik dus klein honger klopje had gekregen?? -toen de zwaarste klim nog moest komen?? -ik bang was dat ik zou moeten afstappen?? -ik toch de eyserbosweg ben opgekomen?? ![]() -welliswaar scheldend en vloekend?? -ik op de klim daarvoor (Kruisberg) nog kramp kreeg in beide liezen?? -ik daarmee door ben gefietst op die klim?? -ik nl absoluut niet wil afstappen bergop?? -dat toch 1x noodzakelijk was?? -dat op de klim bij Camerig was?? -ik daar lek reed?? -het vanaf toen met mijn vorm bergafwaarts ging?? ![]() -mijn fietsconditie in de afgelopen jaren nog nooit zo slecht is geweest?? ![]() -ik ook niet had getraind bergop?? -dat misschien wel slim was geweest?? -het opzich hier in de buurt een vrij lastig verhaal is?? -ik toen ik door Kerkrade reed hoopte dat bartje zijn hond aant uitlaten was ofzow?? ![]() -ik 'm niet gezien heb dus?? ![]() -Oizo ook nergens te bekennen was om en nabij Maastricht?? -het parkstad limburg stadion er sip en verlaten bij lag?? -ik nu eens de herhaling vant sport ga kijken en dan ga knorren?? -ik blij ben dat Feyenoord heeft gewonnen?? ![]() -ik een schitterend weekend heb gehad?? ![]() -dit een mooi verhaal is geworden?? ![]() |
![]() |