|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Nerd
|
ja dat was ook iets wat me zwaar tegenviel, t spel is veel te makkelijk. ik heb t spel al een tijdje maar ik heb toen ook gelijk de add-on van Neverwinter Nights gekocht en aangezien dat verslavend is (vind ik) ben ik er pas gisteren mee begonnen. na een paar uur was ik al over de helft van t spel
nu zeg ik je, hoe makkelijk is dat spel wel niet gemaakt ![]() ook iets raars is dat je health omhoog gaat door t neerschieten van vijanden......wtf is dat nou weer? health wordt in dat spel 'ego' genoemd dus ja dan is t misschien wel een beetje te begrijpen maar dan nog, heel raar. ook het een tekort aan afwisselende wapen mis ik: pistol, shotgun en assault rifle gebruiken dezelfde ammo
|