|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
*Kwestie van de eerste te willen zijn*
![]() Wat ga jij vandaag doen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
bellen, sub-woofer en boxjes aansluiten op m'n tv en mijn stereo vervangen met een andere en de boxen van m'n huidige stereo op de andere stereo
![]()
![]() |
#3 |
Ja?
|
![]()
waarschijnlijk naar een vriendin, films kijken ofzo, of naar de stad, maar das nog niet zeker
![]()
![]() |
#4 |
Geen Super Lid
|
![]()
Slapen tot 11 uur, naar me pa gaan, mensen bannen, naar me broers voetbal gaan zien, BB kijken en dan me nog wat bezighouden zeker
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Geen Super Lid
|
![]()
We hadden eerst Big Brother
dan Big Brother 2 dan Big Brother Anders nu is het Big Brother Legends en volgende maand begint Big Brother 4 ![]() Maar deze zijn zalig want hier zitten der ook in die met taktiek werken en mensen manipuleren enzo ![]() zou nog iets voor mij zijn ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() hmm, vandaag, om nog eens in herhaling te vallen ![]() ![]() nu ja, vandaag, vriendje net weg, dus de dag eigenlijk begonnen met ![]() ![]() om 3u dan eens slapen, tot 10u en dan idd studeren - eten-douchen-studeren-eten-studeren-eten-studeren
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
slapen huiswerk en dan weer slapen...
|
![]() |
![]() |
#9 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
goeiemorgen mensen
![]() zometeen om half 10 de trein richting Rotterdam pakken, en daar maar een dag vol zien te houden ![]() en vanavond zie ik wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]() ![]() hmmzz ga vandaag naar zwolle dnek k..xie nog wel |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
GOEDEMORGEN!!!!
![]() Ik ga vandaag eerst werken. en vanavond uit(maar wat en waar das nog maar de vraag) |
![]() |
![]() |
#12 |
Banned
|
![]()
slapen in de kelder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
ik heb al gewerkt en moet vanmiddag weer werken, daarna bier drinken met kameraden, en de stad als we dat nog halen
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
voetballen , en op stap en dan weer slapen( hopen dat er tussen slapen en op stap nog iets komt
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
uurtje op 2 op pc,eten,lang warm bad nemen,haartjes kleuren,rugzak maken,trein nemen,iets gaan drinken,naar mn vriend zn werk gaan,samen uitgaan
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
mogguhh. ik ga nix doen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
.
|
![]()
bweeeh!!!
*misselijk is*
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Goeiemorgen!
![]() ik ga vandaag de camping regelen als het lukt, wat aan de internet site klote, wat msnen misschien naar een vriendin om haar in het huishouden te helpen, want haar moeder ligt in het ziekenhuis, en voor de rest lekker niksen ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
-
|
![]()
Ik ga mijn schoolboeken van vorig jaar oprommelen (liggen nog steeds op men bureau)
![]() Dan ga ik men kamer opkuisen en men schimmelkwekerij wegdoen (Ik heb schimmel gekweekt in een aquariusfles ![]() ![]() Dan ga ik met water en zeep kuisen... En dan ga ik nx meer doen denk ik... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
-
|
![]() Citaat:
doe maar huistelefoon Ik ga nu aankleden en doesjen (was'k vergeten in vorige post) En daarna ga ook ook iets zoeken om te eten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
iin ieder geval naar de mac (heeft advertentie in de donald duck gezien
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Nerd
|
![]()
en ik hou ervan om dingetjes zoals dat aan te sluiten, ben gek op dingen opbouwen enzo.....dus of jij t spannend vind of niet, kan me geen ruk schelen.....helemaal niet als je dan nog daarbij eens arrogant overkomt
![]() |
#29 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (moi geeft zo'n vriendje dus tja ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Nerd
|
![]()
of dat zo slecht is
![]() oh ik ga ipv dat dus uit eten met familie ![]() doe die boxjes morgen wel dan ![]()
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
vandaag gedaan:
- in de filmzaal gestaan, gezeten, gezopen en muziek gedraaid - bitterballen gegeten en bier gedronken tijdens een potje UT in het computerhok - de markt geterroriseerd - naar huis gegaan en geslapen - wat gegeten - muziek luisteren en kansloos achter de pc zitten |
![]() |