|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wat een gezeik weer allemaal, er staat geen enkele reden in om echt depressief over te zijn, maarjah ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
vind het best zielig voor haar?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Geen Super Lid
|
![]()
bekijkt niemand dat op spellingsfouten
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ze geeft zelf al antwoord op haar eigen problemen
![]() Ik vind mezelf te dik,maar eet teveel. Ik verveel me elke dag,hang te veel voor de tv zucht.... ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
jocking
|
![]()
zoals je al zegt, standaard verhaal
![]() gewoon even zo'n mode dat iedereen zich rond die leeftijd even depri moet voelen en dat zwaar moet overdrijven. Beetje lullig alleen voor die enkeling die echt depri is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
hallo ,ik ben ook depressief geweest , dus doe maar niet zo lullig , want dan ga ik dat ook tegen jullie doen :kwaaist: .....
en .... jullie zijn Cker wel benieuwd hoe oud ik ben ! ,..... 13 ! schocking hé ? ![]() dus zeg maar niks meer , behlave als je normaal kan doen !!!! (wat vind de beheerder hiervan ?) mzzl, Element |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
er lopen op deze wereld ook mensen rond die kinderen verkrachten die jonger dan 13 zijn. er woedden ook branden in huizen waar kinderen wonen die jonger dan 13 jaar zijn. Kindermishandeling begint niet pas op je 13e ook kinderen jonger dan 13 slaan soms op de vlucht omdat er in hun land geen toekomst is. ook kinderen jonger dan 13 kunnen geterroriseerd worden door hun klasgenoten. en ook kinderen van 13 kunnen een ziekte hebben waardoor ze geen normaal leven kunnen leiden. je kan niet oordelen over wat iemand heeft meegemaakt als je de geschiedenis niet kent, sorry verder, wil ik zeggen dat er inderdaad teveel mensen op deze wereld rondlopen met teveel zelfmedelijden of een namaakdepressie. Maar als zij dat graag willen, wat belet hun.. laat ze lekker... oordeel niet, dat kost jou energie en kan diegene alleen maar in het nadeel brengen. Laatst aangepast door lieve colafles : 14 September 2003 om 15:32 |
|
![]() |