|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
En voor de verandering ben ik niet de clown!
Ik mag lekker op de Rolbalance. Da's dus zijn buis, en daarop leg je een plankje, en daar moet je op blijven ballanceren. Je kon ook ballopen, jongleren, eenwieleren, diabolo, acrobatiek etc. Maar dan kon ik allemaal al omdat ik dus 3 jaar lang op jeugdcircus heb gezeten. Gister en vandaag veel geoefend (de rest van de school dus hun onderdeel geleerd). De generale repetitie ging helemaal super, en vannavond voor een groot publiek van school genoten en familie. Ole, ole. daar sta je dan, op een rolbalance, met daar 3 kistjes op, en daar sta ik dan boven op. Krijgen ze het ook nog in hun hoofd om ringen naar mijn hoofd te gooien, maar het is leuk en gaat goed! Woei... EN Ook nog eens een erg leuk meisje leren kennen vandaag, en een waardig afscheid genomen ![]() Vannavond dus even bellen, en morgen komt ze nog even langs ![]() Het waren leuke dagen! ![]() En binnenkort met een paar meisjes uit mijn klas op vakantie. School is leuk ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
veel meisjes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Tijd om te gaan
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
wat
![]() ![]() kusje ko je bent goed.. |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Het ging echt geweldig! Alles ging goed bij iedereen. Daarna nog wat gaan drinken met wat mensjes.
En dat meisje... dat blijft toch maar slapen morgen ;+ |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
koootje is in LUV
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |