|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
- ik het wel slecht vind dat de meesten hier alweer zijn vergeten dat Stuntelaar vorig jaar ook al op het hoogste niveau voetbalde?
- deze mensen daarbij vergeten zijn dat hij er op dit niveau totaal helemaal niets van bakte? - hij letterlijk nog geen deuk in een pakje boter schoot? - hij het nu inderdaad wel goed doet bij AGOVV? - ik me echter dit seizoen maar 1 goal van hem kan herinneren die echt goed ingeschoten was? - dit de goal was die hij gisteren maakte? - hij daarbij prachtig zijn man uit speelde en een prachtig schot afleverde? - hij ook in één wedstrijd 3x uit een penalty scoorde en de hemel werd in geprezen? - ik dit echter niet typerend knap vind voor een spits? - ik het bijzonder vind dat een club in één wedstrijd 3 penaltys krijgt en niet dat deze er 3x wordt in geschoten? - ik nog maar moet zien of hij er later wèl wat van kan op het hoogste niveau? - het ook best mogelijk is dat het typisch zo'n spits is die het wel kan in de eerste divisie, maar niet in de ere divisie? |
|
|
|