Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 September 2003, 13:32   #51
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxSarahkexxx
Weet je er zijn wrs wel mensen van 13 die beter tegen alcohol kunnen dan mensen van 16... en er zijn er van 13 die beter 'nee' kunnen zeggen tegen bv. een joint dan mensen van 16...
er zijn mensen van 13 die ze beter in een discotheek kunnen binnenlaten dan mensen van 16.

laat iedereen toch zelf beslissen wanneer hij/zij er binnen wilt...! :kwaad:
ja laten we dat doen
en dan ook gewoon iedereen zelf laten bepalen wanneer ze hun rijbewijs gaan halen
en dan meteen ook maar iedereen zelf laten bepalen wanneer ze stoppen met werken, of ermee beginnen
en laten we hardrugs toestaan en iedereen het zelf laten bepalen

dude

dit is echt de meest domme opmerking in deze topic
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2003, 13:48   #52
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic

hij kwam dan ook vast van een jong naief en gefrustreerd meisje die nog niet naar binnen mag
Oud 21 September 2003, 15:10   #53
Dimas
Guest

Standaard

Ik weet voor 100% zeker dat mensen van 13 absoluut minder bestand zijn tegen de verleiding van alcohol, softdrugs en sigaretten. Dat is gewoon een feit. Tuurlijk, er zijn mensen van 13 die het kunnen, maar het overgrote deel dus gewoon niet. Als je 16 bent hebben een aantal mensen al keuzes gemaakt of ze het doen of niet. Als je 13 bent vind je alles leuk en wil je alles proberen. Dus nee, mensen van 13 kunnen niet beter tegen alcohol als mensen van 16 (ik wil jou mij wel er is uit zien drinken)
. Ze kunnen neit beter tegen de verleiding van een joint, tenzij ze het nog nooit geprobeerd hebben en het niet vane en vriend/vriendin is. En nee, mensen van 13 ga je niet een discotheek binnenlaten. Opgesodemieterd ermee. Als je 13 bent hoor je netjes thuis aan de appelsap te zitten. Ga je leven maar pas op je 16e verneuken
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2003, 15:14   #54
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ja laten we dat doen
en dan ook gewoon iedereen zelf laten bepalen wanneer ze hun rijbewijs gaan halen
en dan meteen ook maar iedereen zelf laten bepalen wanneer ze stoppen met werken, of ermee beginnen
en laten we hardrugs toestaan en iedereen het zelf laten bepalen

dude

ik wil graag zelf bepalen hoe hard ik rijd
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels