|
|||||||
| School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Sjonge jonge..
Ik al mijn moed bij elkaar geschraapt (iemand die ik niet wil tegenkomen werkt daar maar goed, nog anderhalve week en dan moet ik weer duss) en naar de schoolcampus van V&D gegaan..Ga ik daar een pak blaadjes kopen voor een multo-map (felroze , kostte trouwens 4,01 euro..serieus, wie verzint zo'n prijs)..Kostte me dat 4 euro ... Toen ik een brugpiepertje was kostte zo'n pak hooguit 5 piek ![]() Euh, wat vind jij van de prijs van schoolattributen?
|
|
|
|
#2 |
|
Geen Super Lid
|
Ik gebruik geen attributen
gewoon een balpen en een blok papier heb ik mee en dat is lekker goedkoop
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Dat blok papier kost toch ook wat of niet soms
|
|
|
|
#4 |
|
Geen Super Lid
|
Ja 2 € bij de Spar en ik koop er 2 in een jaar
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nerd
|
attributen
![]() tis trouwens erg duur tegenwoordig
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Ja, in deze area moet ik toch wat wijzer overkomen he Nightwolfje
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
je hebt wel gelijk, een rekenmachine voor mijn zusje 130 Euro
|
|
|
|
#8 | |
|
Nerd
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
° Blub °
|
attributen... euhm, inkt en balpen en stiften, that's it...
schrijf dan ook bijna alles in m'n boeken (=350euro of zo) of op slides (= ongeveer 2.000blz. dat m'n printer vorig jaar heeft mogen af printen)
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
men pa heeft dit jaar 95 euro voor een nieuwe rekenmachine voor mij moeten betalen..best wel gestoord eigenlek..
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
hmm ik moest 21 euro betalen aan de kassa bij de hema.. en toen had ik alleen nieuwe schriften een paar pennen tabbladen en wat klapperpapier en 2 college blokken
en toen nog 11 euro voor het kaft papier echt apsurten toen nog es 6 euro voor een agenda de gewoonste nog wel... ze weten ze wel te prijzen tengenwoordig |
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
Dit jaar zullen alle kosten zo'n €1200 bedragen
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
stpel schriften, papier, multomap, pen, etui, alles opnieuw ingeslagen...
Ach ja, daarna ging ik naar de Boulevard (Den Bosch) en tot 12 uur wegegeweest... |
|
|
|
#14 |
|
veteraan
|
als je dan goed koop uit wilt zijn ga je naar de Action ofzo, daar zijn van die domme dingen als papier en mapjes en dergelijke gewoon ubergoedkoop.
|
|
|
#15 |
|
www.funing.nl
|
heb rekenmachine gehaalt bij dixons , alle schrijften , pennen bij wibra , geo en stiften ( geo hadden ze niet bij wibra , stiften zijn daar kut ) bij hema
was 20,- kwijt , plus een agenda van no rules bij v&d voor 10-. |
|
|
|