Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 1 October 2003, 12:45   #1
HardCorr Lover
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by weirdo1
normaal bestaat niet, dat heeft gewoon de mensheid ontwikkeld en door wetten en oorlogen enz... dan denken ze dat het normaal is... een slet vind het gewoon om met elke gast naar bed te gaan, zij vind dat dan mss normaal in een sletten-wereld... maar wie of wat heeft gezegd dat dat normaal is? wie is er de baas van de wereld? heeft hij dan gezegd dat dat normaal is???
het hangt ervan af of je het gelooft wat iemand zegt... het is ook van .. wie zegt dat mensen normaal zijn? niemand bepaald toch wat normaal moet zijn en wat niet? dus in feite bestaat er toch geen normaal? We leren het gewoon aan...

(dit moest er gewoon uit )
beetje bullshit, vind je niet ???
Als er in feite geen normaal bestaat dan.
Ik leg uit....

Als ik nou opgegroeid zou zijn door 2 moordlustige ouders, die het normaal vinden om zo nu en dan in koele bloede een leven te nemen, dan ga ik al onschuldig kindje dat heel normaal vinden.
Misschien ga ik later dat ook wel willen worden.
Maar wanneer ik nou in aanraking kom met een ander kind met 2 vredelievende ouders, die ook later net als zijn ouders vrede wil.
Dan zijn de aantallen dus hetzelfde (2 kids en 4 ouders) dus de betekenis van normaal word dan niet bepaald door de meerderheid.
Maar dan ga je mij niet vertellen dat het moordlustig kindje dan geen twijfels krijgt aan zijn eige definitie van normaal als hij het vredelievend kindje zal zien
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels