|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik moet het gewoon het ff weten hoor...
Doet het pijn als je voor de 1ste keer met een jongen naar bed gaat?? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Ik zou het niet weten, ben maar 16.
Maar het schijnt dat de eerste keer niet zo geweldig veel deugd doet tenzij het met zachtheid wordt behandeld
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Hoeft niet kan wel. Ik had vaginisme, wens ik niemand toe
![]() Heb wel gehoord dat het ook volledig pijnloos kan dus dat is niet ondenkbaar ![]() Doe alles op zn gemak, neem de tijd, zorg dat je weet wat er gebeurt en je ook zeker weet dat je dat wilt, dan gaat t meestal wel goed. Blijf wel communiceren, de eerste keer is niet romantisch en alles gaat ook niet vanzelf, dus zorg dat je je vriendje laat weten wat je wel en niet prettig vind. enjoy ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
° Blub °
|
![]()
Bij mij : nx van pijn gehad
![]() maar naar het schijnt ben ik wel één van de uitzonderingen.. edit: volledig pijnloos dus... (behalve bij het standje "vrouw van boven" wel wat pijn, dan maar veranderd van standje é) En kan wel geholpen hebben dat ik eigenlijk voordien een "lang" voorspel heb gekregen (ontspannen en zo dus é) Laatst aangepast door Sedes : 16 August 2003 om 21:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Deed wel pijn
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Hangt toch af van het maagdenvlies
(het is geen vlies maar dat zijn details) |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
maar ook wel hoe gespannen je bent, als je erg gespannen bent en dus ook je spieren aanspant rond je vagina (dat is toch vaginisme?) dan wordt het erg nauw en dan kan het zeker pijn doen... als het in een relaxte ongedwongen sfeer gebeurd doet het misschien wel iets pijn, maar je hoeft niet te denken dat je dan loopt de schreeeeuwen... toch? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik vond de eerste keer al super!
Mijn vriendje was gewoon super lief en deed niks wat ik niet wilde dus het was gewoon helemaal top zelfs de eerste keer! |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Mijn eerste keer deed echt heel pijn (was 3 jaar geleden), had er een paar dagen dr na nog last van, bloedde ook erg. Maar dat is volgens mij ook vrij logisch, want het moet oprekken. (k wil niemand bang maken!)
na 4 maanden deed t nogsteeds pijn (ookal was ik vochtig genoeg). t heeft daarna nogsteeds vaak pijn gedaan. maar sinds n jaar heb ik iemand anders, en dat heeft alleen de eerste 2 of 3 keer pijn gedaan, maar hij is ook wat forser dan mn vorige (doen t ook zonder condoom want dat stropt heel erg bij mij). Je vagina is als n elastiek, hoe meer je t oprekt hoe makkelijker t gaat ![]() Je moet ook zorgen dat je niet te snel naar binnen wilt gaan, en als t zeer doet, maak zijn geslacht dan wat nat met speeksel, dan glijd t beter. Groetjes! |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ja, maar niet zo veel dat t echt niet gaat hoor! Als hij weet dat je maagd bent doet ie (als t goed is) wat rustig aan in het begin, zodat t prettiger is voor jou. En zeg het hem als hij je te veel pijn doet of als je wilt dat hij stopt! Veel plezier!
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Mijn eerste keer was erg pijnlijk. Er was gelukkig wel geen bloed. Goh, ik denk gewoon dat het kwam omdat ik vrij gespannen was en die jongen hield er niet echt rekening mee, laat ik zo zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Je moet er pas mee beginne als je je er echt klaar voor voelt en als je je echt goed voelt bij die jongen want dan kan je je pas echt ontspannen .
En dan is zoals de meeste hier zeggen de kans kleiner dat het pijn doet. Ik heb er de eerste keer totaal geen pijn van gehad en heb me alleen maar kei goed geamuzeerd!!! ![]() Probeer je dus zo goed mogelijk te ontspannen |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
verschilt van meid tot meid...
ik heb er heel veel last van gehad... maar een vriendin van mij zei echt dat haar 1e keer meteen 7e hemel was. t kan allemaal ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Een jongen heeft ook een grote rol in dit gebeuren.
Als hij er geen rekening mee houdt en maar gewoon doorpompt dan doet het wel pijn. Vertel gewoon dat je nog maagd bent, en als het pijn doet zeg dat hij rustiger aan moet doen of dat hij moet stoppen. Doe ook niks tegen je wil. Gewoon relaxen en genieten voor zover het kan. Dan moet het wel lukken. ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Bij mij deed het ook echt geen pijn, het bloede ook niet. Ik denk dat het per persoon heel erg berschild en het ligt ook zeker aan je vriend...
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
eerste keer was pijn, maar daarna nie meer
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Bij mij deed het wel pijn, en het bloedde ook. Ik snap alleen nog steeds niet waarom, want we waren al drie maanden samen en ik voelde me helemaal op mijn gemak bij hem, hij was ook nog maagd, dus deed ook heel erg lief. Maar toch deed het pijn en bloedde het. De eerste drie keren daarna ook, maar toen niet meer. En nu is het heerlijk en heb ik nooit meer last van pijn e.d.
Doe het wanneer je het echt wil en maak je niet al te druk, als je niet meer wilt, dan heeft de jongen het te accepteren. Nog een tip: doe het alleen als je je goed op je gemak bij de desbetreffende jongen voelt, dat scheelt al een hoop spanning e.d. en dus ook een hoop pijn (dat is wat ik hoor uit andere verhalen) Succes, en veel plezier! |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
zorg ook voor een goed voorspel..zodat alles lekker gesmeerd is zegmaar
|
![]() |