Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 October 2003, 17:36   #1
supergirl
Guest

Standaard Scooterongeluk

Godverrrrr....zaterdag moesten we voetballen..maar de trainer en zijn dochter,mijn teamgenoot, waren er niet...de andere trainer zei dat er iets ergs was gebeurd maar wilde niet zeggen wat.Wij gewoon voetballen dus.
Krijgen we na de wedstrijd te horen dat ze een ernstig scooterongeluk heeft gehad waarbij haar onderbeen is verbrijzeld.De scooter waar ze achterop zat werd geschept door een auto van achteren.Zij zat bekneld met haar voet tussen de auto en de scooter.Toen ze in het ziekenhuis aankwam moest ze gelijk 3,5 uur onder het mes.
Gister is ze weer opnieuw geopereerd en hebben ze een spier uit haar rug gehaald en die in haar onderbeen gezet.Het is nu de komende 3 dagen duimen voor der want als het niet aanslaat raakt ze waarschijnlijk haar onderbeen of haar voet kwijt.
Ik ben er echt kapot van.Ik mag nie naar haar toe en kan haar ook nie bellen....Kan iemand me een beetje oppeppen....
  Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2003, 18:00   #2
m'jlijn
Guest

Standaard

kop op meis!! Het komt vast allemaal weer goed, probeer er niet te veel over na te denken. ze kan je steun strax goed gebruiken dus ga nu niet zelf helemaal down worden want daar heeft je vriendin niks aan suc6!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 08:16   #3
supergirl
Guest

Standaard

De operatie van eergister is technisch geslaagd...het is nu de komende drie dagen afwachten of er geen infecties enzo komen,komt dat er wel dan raakt ze haar hele onderbeen kwijt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 09:52   #4
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

En hoe is het met de sc00ter?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 10:26   #5
supergirl
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
Ik moet nu echt heel hard tot tien tellen....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 12:31   #6
m'jlijn
Guest

Standaard

wat doet die scooter er nou toe op dit moment!!:kwaad: Er zijn nu wel belangrijker dingen. Goed wat ik je nu ga zeggen supergirl klinkt op dit moment misschien niet zo leuk maar ik denk dat je het binnenkort wel snapt. Stel dat ze haar onderbeen kwijt raakt, dan moet je zorgen dat je er voor haar bent, het zal voor haar ook heel moeilijk zijn om het te realiseren. Maar weet ook dat ze met een revalidatie en een kunst been straks weer heel erg veel kan!! Ik hoop dat je dat begrijpt!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 13:05   #7
Sgatje
Guest

Standaard

Succes meid!
Probeer er niet al te veel aan te denken..!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 14:16   #8
supergirl
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Sgatje
Succes meid!
Probeer er niet al te veel aan te denken..!!
Ja dat probeer ik maar omdat je nu nog geen zekerheid heb wordt je gek van dat gepieker.....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 14:17   #9
supergirl
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by m'jlijn
wat doet die scooter er nou toe op dit moment!!:kwaad: Er zijn nu wel belangrijker dingen. Goed wat ik je nu ga zeggen supergirl klinkt op dit moment misschien niet zo leuk maar ik denk dat je het binnenkort wel snapt. Stel dat ze haar onderbeen kwijt raakt, dan moet je zorgen dat je er voor haar bent, het zal voor haar ook heel moeilijk zijn om het te realiseren. Maar weet ook dat ze met een revalidatie en een kunst been straks weer heel erg veel kan!! Ik hoop dat je dat begrijpt!!
Ja dat begrijp ik maar al te goed helaas.....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 17:49   #10
liekpiek
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
tsss....grappen maken, ok...maar over zoiets niet! echt zielig....

enneuh....tsja, 't is voor mij wel makkelijk om te zeggen dat je er niet aan moet denken, maarja, da's toch veel makkelijker gezegd dan gedaan...kweet eigenlijk niet wat ik moet zeggen want ik herken de situatie neit, maar in ieder geval heel veel sterkte....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 19:15   #11
Underworld
Guest

Standaard

tja..had hier laatst in de zomer ook een scooter ongeluk, was er eentje (vlak bij het ziekenhuis) die met z'n vriendin te hard reden en daarbij tegen een lantaarn paal knalde (alle bij dood)
16 / 15 jaar
had nog in telegraaf gestaan
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 08:36   #12
supergirl
Guest

Standaard

Scooters zijn gewoon rotdingen of je nou goed of slecht rijdt tegen een auto ben je altijd de lul....
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 12:06   #13
Floris17
Guest

Standaard

Een vriend van mij is ook verongelukt met ze scooter. Bij hem zag het er ook niet goed uit, maar uiteindelijk is hij gelukkig weer helemaal hersteld. Ik hoop dat het met je vriendin ook weer goed komt!!!! Heel veel sterkte!!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 15:20   #14
Annuh
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Floris17
Een vriend van mij is ook verongelukt met ze scooter. Bij hem zag het er ook niet goed uit, maar uiteindelijk is hij gelukkig weer helemaal hersteld. Ik hoop dat het met je vriendin ook weer goed komt!!!! Heel veel sterkte!!
hij is verongelukt maar weer hersteld?..

Mah oke sterkte...!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2003, 11:54   #15
appelshampoo
Guest

Standaard

hoe is het nu ?

Iemand uit mijn team heeft 2 jaar geleden een ongeluk gehad met een paard, paard op haar been.. zag er ook heel erg slecht uit.. maar nu 2 jaar later kan ze alweer volledig voetballen !
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2003, 14:22   #16
supergirl
Guest

Standaard

hey bedankt dat je er nog naar vraagt....
het gaat al stukken beter,daarmee bedoel ik haar been zit er nog aan.Ze praten nog niet over lopen.Als het zo doorgaat mag ze vanaf volgende week thuis herstellen....
Of ze ooit weer kan lopen blijft de grote vraag....
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2003, 17:09   #17
Sedes
° Blub °

Sedes's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
hey bedankt dat je er nog naar vraagt....
het gaat al stukken beter,daarmee bedoel ik haar been zit er nog aan.Ze praten nog niet over lopen.Als het zo doorgaat mag ze vanaf volgende week thuis herstellen....
Of ze ooit weer kan lopen blijft de grote vraag....
Ik denk dat het eerder de vraag is: wanneer ze weer goed zal kunnen lopen...
Ben er van overtuigd dat ze wel zeker terug zal kunnen lopen

Nog veel sterkte meis
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2003, 23:03   #18
supergirl
Guest

Standaard

ja laten we het hopen....bedankt voor alle steun iedereen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 20:48   #19
jarno109
Guest

Standaard

iemand uit mijn buurt die had ook een scooterongeluk gehad en die lag op een gegeven moment in een coma, uiteindelijk is ie weer uit coma gekomen en er boven op gekomen maar wat zijn geestelijke schade is weet ik niet. maar het heel treurig als iemand een scooterongeluk krijgt en je kunt niet meer doen dan steunen en bidden
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels