Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 October 2003, 07:11   #1
shotterke
Guest

Unhappy eerste keer

Heyhey

Ik heb een vraagje: mijn vriendin en ik zijn nu zowat 6 maanden samen en verleden zondag gingen we de ultieme stap zetten: we gingen HET doen!! Mijn vriendin is nog maagd en het volgende deed zich voor: toen ik bij haar binnen ging, deed dat voor haar enorm veel pijn. Ik was nog maar halfweg bij haar binnen en ze trok al een grimas van de pijn. Het was alsof ik ergens tegen aan stootte zei ze. Ik ben gemiddeld geschapen, dus daar ligt het niet aan. Is dit normaal (maagdenvlies??) of is er meer aan de hand? Wat is jullie ervaring?

Ik maak er geen probleem van maar het is wel vervelend want ik wil haar natuurlijk geen pijn doen maar zij zit er wel wat mee en voelt zich wat schuldig...

Hopelijk kunnen jullie me meer zeggen, thanx!!

groetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2003, 08:54   #2
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Was zij niet enorm gespannen? Want het maagdenvlies doet bij de meesten niet ontzettend veel pijn... Misschien was ze zenuwachtig/gespannen en dan kan het ook nog weleens pijn doen! Misschien een langer voorspel zodat je haar op haar gemak kan stellen?
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2003, 10:11   #3
eneri
Guest

Standaard

tis vaak zo dat een meisje niet helemaal ontspannen is de eerste keer. en als je datniet bent gaat t pijn doen ja. probeer de volgende keer haar op te winden met een uitgebreid voorspel en dat ze zeker weet dat ze er helemaal klaar voor is en ontspannen is. dan gaat t vast beter.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2003, 10:14   #4
shotterke
Guest

Standaard

Gespannen was ze zeker niet, ze is van nature uit al iemand die zelden zenuwen heeft toen we eraan begonnen, waren we toch al zeker een uur bezig met voorspel. Ik merkte ook aan haar dat ze er klaar voor was en er enorm veel goesting in had. Vlak ervoor heb ik haar zelfs nog een massage gegeven, dus denk niet dat het aan te gespannen of zo lag ...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2003, 10:48   #5
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

tsja,

lastig verhaal. Ik denk toch dat ze nog enigszins gespannen is en dat het daarom allemaal wat pijn deed. Zowiezo doet het de eerste keer pijn, hou daar rekening mee.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2003, 16:02   #6
BaRBie
Guest

Standaard

ja het is vrij normaal....De eerste keer ben je meestal te gespannen en is het allemaal wat strakker daar, ook het maagdenvlies (een bobbeltje, niet echt een vlies) moet doorbroken worden wat behoorlijk wat pijn kan doen en vaak is en een meisje niet nat genoeg de eerste keer zodat het moeilijker is om te penetreren...
Er is niet zo heel veel aan te doen, behalve dan te zorgen dat jullie beidden compleet op jullie gemak zijn en een uitgebreid voorspel zodat ze in ieder geval nat genoeg is...overigens is het moment dat je pijn hebt enkelt heel ffetjes erg, daarna word het minder wanneer jullie bezig zijn, niet compleet pijnloos meestal maar wel gewoon dragelijk...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2003, 17:55   #7
shotterke
Guest

Standaard

Dan kan ik het haar best gewoon vragen denk ik he, of ze wat gespannen was? Als we er niet over praten, denk ik dat ze schrik krijgt voor de volgende keer en niet meer zou willen...

Maar ik lees hier dat dat meestal een draaglijke pijn is, wanneer een vrouw gepenetreerd wordt. Is dat echt zo, dat dat voor de vrouw telkens een beetje pijnlijk blijft wanneer de man bij haar binnen gaat?

Toch al bedankt allemaal voor de tips!!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2003, 20:07   #8
Helenaa
Guest

Standaard

Bij mij deed 1e x niet veel pijn, een klein beetje maar.. en de keren daarna voelde ik het ook nog wel iets..
mischien is ze zich er niet van bewust dat ze gespannen is, maar is ze dat wel...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2003, 09:29   #9
BlackMystery
Guest

Standaard

mmz
zeer rustig aan doen
dat is de hint die je al zeker in je hoofd moet houden
al ben je een hele dag met andere dingen bezig en penetreer je maar even
"het" moet niet altijd de afsluiter and stuff zijn
voor de rest
als ze zei dat je tegen iets aanstote
kan dat ook misschien de baarmoederwand zijn ook
want een maagdenvlies is maar een klein kringetje van vlies met een opening
want zoals elke penis zijn lengte heeft, heeft ook elke schede zijn diepte
meestal is dit langer dan de meeste mannen hun geval
maar het kan toch zijn....
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2003, 11:28   #10
BaRBie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by shotterke
Dan kan ik het haar best gewoon vragen denk ik he, of ze wat gespannen was? Als we er niet over praten, denk ik dat ze schrik krijgt voor de volgende keer en niet meer zou willen...

Maar ik lees hier dat dat meestal een draaglijke pijn is, wanneer een vrouw gepenetreerd wordt. Is dat echt zo, dat dat voor de vrouw telkens een beetje pijnlijk blijft wanneer de man bij haar binnen gaat?

Toch al bedankt allemaal voor de tips!!
Nee, de eerste keer is het wat pijnlijk, de 2e en 3e kun je al niet pijnlijk meer noemen, misschien wat ongemakkelijk maar daarna moet het toch geen probleem meer zijn...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels