|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
the coral was gaaaf
![]() beetje minder dan in schotland (minder leuke liedjes) maar wel eeeerg cool ![]() en er waren een paar schotten die erg lollige opmerkingen gingen maken ![]() en ik heb playlistje. ach ja ![]() blur was ook.. fucking amazing ![]() ( = ongeveer de meest sexy persoon ter wereld, met bierbuikje) en hij ging telkens naar mij lachen ;p en damon ging zo langs de voorste rij lopen en stopte ie zo voor mn neus precies ![]() ![]() en ze vonden de sterretjes op t plafond wel leuk. beetje jammer dat ze weinig van the great escape speelden. maar ze hebben wel 1 uur en 3 kwartier gespeeld ![]() en ik heb maar niet teveel naar de nieuwe gitarist gekeken want een andere dan graham hoort eigenlijk niet ![]() twas echt een van de beste concerten die ik heb meegemaakt.. en dat zegt wel wat ![]() nja goed. t was gewoon geweldig. en alex was echt gewoon te sexy.