|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4151 |
Guest
|
![]()
- ik nu als FB mijn authoriteit moet laten gelden omdat er gechat wordt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4152 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4153 |
Guest
|
![]()
-bart weer terug is??
![]() -hij blijkbaar een man zonder principes is?? ![]() - ![]() -ik zin heb in komend weekend?? -ik dan bartjes club kom bezoeken?? -we overnachten in de stad van Oizo?? ![]() -de wedstrijd spijtig genoeg al om half 1 begint?? -we dus op zaterdag al zullen vertrekken?? -ik me afvraag of bart nou nog een kaart ging regelen?!?! ![]() -hij ooit zei dat ik niet tussen de harde kern van roda durfde te staan?? -ik dat wel durf?? ![]() -bart nooit meer iets tegen me zegt?? ![]() -deutschland 3-0 maakt?? -sommige mensen daar voor juichen?? ![]() -ik nu England ga kijken?? ![]() -ze niet moeten verliezen?? -ik hoop op een antwoord van die rodaman?? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#4154 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4155 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4156 |
klopt
|
![]()
-zeg ik niet!
![]()
![]() |
#4157 | |
Guest
|
![]()
-ik niet meer naar roda-uit durf??
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4158 |
Guest
|
![]()
al is het in het feijenoord vak,maar het blijft roda waarvoor ik echt alles over heb. mag ik asjeblieft die kaart van je kopen???????
|
![]() |
![]() |
#4159 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Nou nou bart, waarom zo agressief?!
![]() |
#4160 |
klopt
|
![]()
love is in the air
![]()
![]() |
#4161 |
Guest
|
![]()
als bart iig maar van oizo afblijft zaterdag!
![]() |
![]() |
![]() |
#4162 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Laatst aangepast door Assurancetourix : 13 October 2003 om 18:54 |
|
![]() |
![]() |
#4163 |
Guest
|
![]()
- het wel goed gaat hier?
![]() - ik al gepromoveerd ben naar de 3e klas? ![]() - dat dus in 2 jaartjes aardig vlug gaat? ![]() - me moyenne 2 jaar terug rond de 1 lag in de 5e klasse en nu ruim 2 dus ![]() - eerst nog ff kampioen worden strax in de 4e klasse nog ![]() |
![]() |
![]() |
#4164 |
Guest
|
![]()
tis wel weer gelijk gezellig met bert back in business he
![]() |
![]() |
![]() |
#4165 |
Guest
|
![]()
-we toch eens serieus moeten gaan denken aan de 8erhoek/AA-mieting??
-ik zat te denken aan 15 november?? -huugje dan ook ff moeite moet doen om te komen?? -we dan eerst Schotland-Nederland kunnen gaan kijken, daarna uitgaan en dan ergens in de 8erhoek blijven phitten?? -ik het er net met thur over had?? -hij het ook wel een goed plan vond?? -wel iedereen moet komen uiteraard?? ![]() -ik wel merk wie er enthousiast zijn?? ![]() -thur en basje dan verder alles maar moeten gaan regelen met slaapplaatsen enzo?? ![]() |
![]() |
![]() |
#4166 |
Guest
|
![]()
- het dan ook wel eens tijd wordt dat men bij mij kan slapen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4167 |
Nostalgisch lid
|
![]()
-ik over een paar uurrtjes richting klagenfurt ga
-ik dus dag zeg ![]()
![]() |
#4168 |
Guest
|
![]()
- TN20 vandaag pas 20 wordt?
![]() - ik hierbij mijn studiegenoot feliciteer ![]() |
![]() |
![]() |
#4169 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - moge Feyenoord winnen en moge gij pleziere dagen aldaar beleven - die wedstrijd donderdag toch pas is? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4170 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
maar omdat we van de wedstrijd toch niks verwachten hebben we twee dagen gepland om voor te drinken ![]()
![]() |
![]() |
#4171 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4172 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-Ik nu geen nieuwe naam hoef aan te maken, daar ik dat vorig jaar al had gedaan? -M'n gedachten weer teruggaan naar de goeie ouwe tijd toen ik nog als TN17 rondwaarde op scholieren.com? -Ik maandag voor de verandering maar eens wél naar de hoorcolleges ga? (na de pauze althans) - Ik je misschien dan wel zie? |
|
![]() |
![]() |
#4173 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
- ik weer terug ben in nederland - de wedstrijd zoals verwacht geen tering aan was - de schnapps en bier een hoop vergoede - van persie de tyfus ken genieten - hij niet bijdehand moet gaan lopen doen richting z'n eigen publiek - dit forum steeds trager begint te worden bij mij
![]() |
#4174 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En is tududududutu dududdddu heeej hooooo de nieuwe hit? |
|
![]() |
![]() |
#4175 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Hij was ook de enige met lange mouwe aan Feyenoord's zijde volgens mij.. Over dat deuntje, ontstond meer uit pure verveling en onderkoeling, het was -5 ofzo daar op die tribune :S
![]() |
![]() |
#4176 |
Guest
|
![]()
Dit topic blijft ook voor eeuwig hier op sport he? Zal dit topic ooit afzakken?????
![]() |
![]() |
![]() |
#4177 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4178 |
klopt
|
![]()
-de bok los is?
![]() |
#4179 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - anderen hier ook even op zouden moeten reageren |
|
![]() |
![]() |
#4180 |
Guest
|
![]()
- ik wel wil komen 15 nov, maar of ik kan is een tweede?
![]() - gister vet gezellig was met t werk? ![]() - remmie nog aantal keer belde, en steeds maar geen oizo of bartje kon bereiken? ![]() - het natuurlijk wel geil is dat remmie belt? ![]() -ik weer ff verder ga met paint en word voor sgoool? ![]() |
![]() |
![]() |
#4181 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-jullie zonder tegenbericht er maar van uit mogen gaan dak niet meega? -ik me nu ga bezatten op de mooiste dag vh jaar in ons cafe, namelijk de bokbierdag? ![]() joehoeee ![]()
![]() |
![]() |
#4182 |
Guest
|
![]()
-remmie de cella niet meer inkwam??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4183 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik je nog probeerde te achterhalen, maar je na het college vrij snel verdwenen was ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4184 |
klopt
|
![]()
-ik gisteren mn uniform heb opgehaald?
-het belachelijk veel was? -het net in de auto paste? ![]() -ik zo naar mn kamer ga kijken en dan rustig kan gaan aftellen richting 3 november als t goed is? ![]()
![]() |
#4185 |
veteraan
|
![]()
- ik mijn treinkaartje niet kan betalen ? omdat mijn loon nog niet gestort is :kwaaist:
![]() |
#4186 |
Guest
|
![]()
- ik PSV mis vanavond :kwaad:
- ik er stiekem alweer niet zo veel vertrouwen in heb - ik echt hoop dat iig de eer een beetje gered kan worden - ik echt zo f*cking verliefd ben ![]() |
![]() |
![]() |
#4187 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - dit al opzich een wonder is? ![]() - PSV nu 0-1 staat ![]() - het fucking druk is met alles hier? ![]() - 4 avonden achter mekaar en dan nog zaterdag middag districts kampioenschappen en ook nog afronding project. bluhh, en wordt er ook van alle kanten nog gevraagd of ik nog tijd heb om iets leuks te gaan doen met die mensen ![]() - dit volgende week weer achter de rug is? ![]() - zaterdag avond een supernacht gaat worden als ze ook komt? ![]() - ik nu aan me school moet gaan werken? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4188 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Me broer gisteren met zaalvoetbal Hugo Borst bijna op z'n bek heeft getimmerd
hahah ![]() Borst op tv toch mooiere volzinnen maakt dan in het "echie
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!" Laatst aangepast door theo tank : 21 October 2003 om 21:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4189 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4190 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4191 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4192 | |
Guest
|
![]()
-oizo me trouwens vandaag een mailtje stuurde??
![]() -ik hem had gebeld toen ik kansloos bezopen was zaterdag?? ![]() -ik er gewoon nix meer van wist?? ![]() -het mailtje 2 a4tjes lang was?? ![]() Citaat:
![]() -ik de halve zaterdagavond kwijt ben?? -ik nog nooit zoveel had gedronken volgens mij?? -ik stef nog wel had gebeld na een smsje van die lieverd?? ![]() -ik dat gesprek ook niet echt meer voor de geest kan halen?? -ik gaarr ben?? -ik PSV niet gezien heb?? |
|
![]() |
![]() |
#4193 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4194 |
Guest
|
![]()
- ik wel blij ben met mijn 6,2 voor mijn tentamen Oudheid
![]() - ik vanavond Ajax moet missen omdat ik weer meetrain met een studentenvoetbalvereniging in Utrecht ![]() - die 'ruzie' tussen Remco en Bart wat vermoeiend is ![]() - ik morgen gezellig mag gaan tappen, bij de garderobe staan en glazen halen bij een feest van mijn studievereniging in een discotheek in Utrecht. ![]() |
![]() |
![]() |
#4195 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() :kwaaist: :respect: ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4196 |
Guest
|
![]()
- remmieslemmie me wel een stuk of 4 x gebeld heeft zaterdag omdat oizo en bartje maar niet te bereiken waren?
![]() - het toch wel boeiende gesprekken waren? ![]() - ik zo moet spelen? ![]() - het snel zaterdag moet zijn? ![]() |
![]() |
![]() |
#4197 |
Guest
|
![]()
-mn broer fifa 2004 gaat kopen voor op de PS2
-ik dus niet hoef te wachten tot 6 nov als ie op de pc uitkomt -ik dit weekend dus maar is thuis ga blijven -over een uur weer een belangrijke pot op tv komt |
![]() |
![]() |
#4198 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dalijk had ie echt geslagen en je had dat hier neer gezet, Hugo gaat effe naar z'n baas. Noemt die naam van je broer door. Klets, Hugo hoeft gelijk niet meer rond te lopen in s'dam nieuwland, maar mag gelijk naar hillegersberg Dat betekent dat die hooligan kezman enjoy ook moeten uitkijken met die verhalen van hun. En arie moet kappe met die racistische opmerkingen Want voor jullie het weten hangen jullie he jongens? |
|
![]() |
![]() |
#4199 |
Guest
|
![]()
met die Hugo bedoel ik "onze" hugo he?
|
![]() |
![]() |
#4200 | |