|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Eey,
Ik moet voor school een mini poëzie-album maken. Met 10 gedichten over een bepaald thema (ik heb liefde gekozen). Er mogen tekeningen, afbeeldingen, ... bij. Er moet ook een voorwoord bij, en daarin mag je ev. mensen bedanken. Dus, als jullie nog mooie gedichtjes over liefde weten, willen jullie die hier dan even zetten? of mooie afbeeldingen?? Bij de gedichten moet wel staan: - De schrijver - Als het uit een boek komt de titel van het boek - Als het van een site komt, de URL van de site Het mogen ook zelf geschreven gedichten zijn!! Het is niet zeker dat ik alle gedichten neem, maar de mooie zal ik er zeker proberen uit te pikken! Alvast heel erg bedankt!!
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Telkens als ik jou zie-Marc De Bel
Telkens als ik jou zie raak ik op slag van slag en alles kwijt: het noorden, mijn adem, mezelf, de tijd en vooral mijn kluts i love you so muts Verder kan je hier nog op het kunstforum zoeken. |
![]() |