|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik kan dit voor een gedeelte uit mijn eigen ervaring wel beamen. Ik moet namelijk toegeven dat ik op mijn 15e gewoon echt geen idee had wat ik aan het doen was. Tuurlijk deed ik wel wat er zo ongeveer standaard gebeurd op die leeftijd maar ik wist toen niet echt waarom ik deed wat ik deed. Ik moet iegenlijk zeggen dat ik zo op mijn 15e - bijna 16e eigenlijk nog een kindje was. Geen naief schepsel maar wel een absoluut onvolwassen iemand. Maar daarna is het voor wat een jongen betreft toch allemaal wat sneller gegaan dan bij de meeste anderen. Ik heb nooit echt gepuberd, wat mijn ouders zelf ook zeggen. Op zo ongeveer mijn 16e heb ik denk ik ineens mijn hele pubertijd wel zo gehad en op mijn 17e stond er ineens een heel ander iemand...die wist waarvoor ie leefde en waar het hier op deze wereld om draait. De dingen die ik in de jaren na mijn 18e heb geleerd zijn alleen maar aanvullingen, veranderingen in details. Ik wil niet zeggen dat ik op mijn 17e al volwassen was want op sommige vlakken ontbrak daar nog de nodige de levenservaring voor, maar was wel al verre van het puberstadium verwijderd. Hoe het zo komt.... - Zeeen van tijd op de middelbare school. Deed geen huiswerk op de verplicht in te leveren onderdelen na en leerde minimaal voor ieder proefwerk. Als ik thuis kwam na school was dus de gehele middag/avond voor mij. - Vlucht in muziek en dit in die tijd heel erg gaan uitdiepen - Snel erachter komen, mede door muziek welke dingen ik echt plezier aan beleef en hier mijn leven op in te gaan richten. Ik zal overigens nog steeds niet durven beweren dat ik volwassen ben. In mijn gedrag wat ik vertoon ben ik nog redelijk vaak erg jeugdig. De ene keer heel ouderlijk en serieus maar de andere keer echt een speels ventje. In mijn geest ben ik wel ouder dan mijn vrienden, maar ik zal der geen leeftijd op stempelen. Wie weet beeld ik het me ook maar in.... Laatst aangepast door Xessex : 3 November 2003 om 23:30 |
|
![]() |