Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 November 2003, 21:39   #101
Bobba.
Guest

Standaard

Even over die verhalen over helmonders in trainingspakken:

Daar is dus echt helemaal niets van waar. Ik ken echt helemaal niemand die ouder is dan 12 en buiten sport om nog in trainingspakken rond loopt. Als je bij ons op school een trainingsbroek aan had, werd je zelfs uitgelachen. Zo bleek nadat een jongen bij ons in de klas (uit mariahout wel te verstaan) dat gedaan had. Nog een fabeltje is dat wij kattemeppers zijn. Waar ze dat vandaag halen is mij ook een raadsel. Wel is het zo dat ik katten niet echt moet omdat ik er allergisch voor ben. Maar waar de naam kattenmeppers vandaan komt weet ik ook niet want er leven hier genoeg katten die niet gemept worden. Ook als je bij helmond sport gaat kijken heb je zelden mensen (lees toeschouwers en niet de ballen jongens) een trainingspak aan. Dus genoeg met die verhaaltjes en fabeltjes, als je me dingen kunt bewijzen kan je met me komen praten. Anders hou gewoon lekker je mond want het ga zo dus echt helemaal nergens over.
En dan is het ook nog een feit dat op het moment de kattenmeppers en trainingspakke jongens bovenaan staan in de eerste divisie, en nog gaan promoveren ook. Kunnen we in de plaats van Vites in de Ere Divisie spelen. Maar dan moeten we wel eerst ons stadion dicht bouwen. Want aan 1 kant staan nog steeds huizen. Nu nog maar plaats voor 4.000 man. Maarja een kampioenschap zal dat stadion wel doen vergroten lijkt me. Even richting lizz: noem eens wat namen op van helmonders die jij tegenkomt in trainingspakken dan. Kan vast wel wat research doen en je naam bevestigen en ontkennen. Leg er wat tegenover, als jij er 1 vind. Krijg je van mij 50 euro. Zoniet, krijg ik van jou 50 euro. Kijken of je nu nog steeds zo'n grote mond hebt.
Dan nu even richting Tyskie; jou dorpje is te klein om bijnamen te hebben. Buiten brandnetelboy en andere persoonlijke benamingen. Dus ik vind niet eens dat jij het recht van spreken hebt over een stad als helmond als je in zo'n gat woont. Zo dat was even mij shit over die dingen ...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 21:41   #102
Little Angel
Watch it!

Little Angel's Avatar

Standaard

dude
Oud 13 November 2003, 21:42   #103
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Geen brabo, wel een helmonder Dat stukje is niet waardig brabant te noemen.
Helmond IS gewoon brabant. Helmond heeft de meest prachtige inwoners. Hier gebeurt haast nooit wat betreft moordcriminaliteit. Hier leven allochtonen jongeren met autochtonen jongeren goed samen. Helmond is gewoon de geweldigste stad van brabant. Misschien wel van nederland

-edit- en wie staat er bovenaan in de eerste divisie ... COME ON SUPER HELMONDD
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 21:50   #104
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba

Dan nu even richting Tyskie; jou dorpje is te klein om bijnamen te hebben. Buiten brandnetelboy en andere persoonlijke benamingen. Dus ik vind niet eens dat jij het recht van spreken hebt over een stad als helmond als je in zo'n gat woont. Zo dat was even mij shit over die dingen ...
Lol.... Iedereen heeft bijnamen hier man. Het dorp zelf niet nee, behalve met carnaval.. Oja, we worden vaak 'boeren' genoemd. Maar dat is niet zo raar op zich.

Overigens geloof ik je goed hoor. Ik weet het niet en het boeit me eigenlijk ook niet. Maar de naam heeft Helmond wel.. hehe...
Oud 13 November 2003, 22:12   #105
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
welke avatar op ll.com vind kan jij zwaar aan irriteren?
wat voor een achtelijke topictitel is dit alleen al
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 22:12   #106
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Lol.... Iedereen heeft bijnamen hier man. Het dorp zelf niet nee, behalve met carnaval.. Oja, we worden vaak 'boeren' genoemd. Maar dat is niet zo raar op zich.

Overigens geloof ik je goed hoor. Ik weet het niet en het boeit me eigenlijk ook niet. Maar de naam heeft Helmond wel.. hehe...
Zeker boeren ja, tering hoe die dennis en nicky hier communiceren. "seittie deh ja? ja deh seittie ja, en hij seit ook nog dattie da seit seittie" "oh ja joh seittie da? nouja da seit ik dattie seit dattie da seit" En altijd als ik iets zeg komen hun aan: "nouw .... .... .... DAT denk ik nie"
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 22:21   #107
UrbanLegend
Guest

Standaard

dis nie echt ontopic meer hè?
misschien maar ff onder de neuzen wrijven

bobba's ava is nu wel irri.. te 'geil' gewoon
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 08:41   #108
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by UrbanLegend
dis nie echt ontopic meer hè?
misschien maar ff onder de neuzen wrijven

bobba's ava is nu wel irri.. te 'geil' gewoon
Zit niet zo te geilen op mn vriendin joh
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 10:47   #109
Karma-Killer
Guest

Standaard

Het ligt er net aan waar je gaat kijken..ik denk dat er in Helmond inderdaad wel plekken zijn waar het trainingspak ook buiten het sportcentrum wordt gedragen, maar wat 1 deel van Helmond is is niet heel Helmond! Ik woon toevallig wel in een dikke kakwijk hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 11:26   #110
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Karma-Killer
Het ligt er net aan waar je gaat kijken..ik denk dat er in Helmond inderdaad wel plekken zijn waar het trainingspak ook buiten het sportcentrum wordt gedragen, maar wat 1 deel van Helmond is is niet heel Helmond! Ik woon toevallig wel in een dikke kakwijk hoor
Whaaaa Stiphouttt...
whahah kakkutjess. Maar welke wijk bedoel jij dan met die trainingspakken? Haagje?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 12:37   #111
Nickchange
Lid

Nickchange's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
Kunnen we in de plaats van Vites in de Ere Divisie spelen. Maar dan moeten we wel eerst ons stadion dicht bouwen. Want aan 1 kant staan nog steeds huizen. Nu nog maar plaats voor 4.000 man. Maarja een kampioenschap zal dat stadion wel doen vergroten lijkt me.
Nee man die gasten op die tuinstoelen boven op die schuurtjes moeten blijven
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 12:45   #112
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange
Nee man die gasten op die tuinstoelen boven op die schuurtjes moeten blijven
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 13:20   #113
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Ahhh stiphout...ken je Flavio Hegeman zeker ook wel he?
Oud 14 November 2003, 13:25   #114
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ahhh stiphout...ken je Flavio Hegeman zeker ook wel he?
karmakiller zal m wel kennen, ik ken m niet, maar vroeg net aan mense die uit stiphout kome op mn msn en die kende m wel
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels