|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#101 |
Guest
|
![]()
Even over die verhalen over helmonders in trainingspakken:
Daar is dus echt helemaal niets van waar. Ik ken echt helemaal niemand die ouder is dan 12 en buiten sport om nog in trainingspakken rond loopt. Als je bij ons op school een trainingsbroek aan had, werd je zelfs uitgelachen. Zo bleek nadat een jongen bij ons in de klas (uit mariahout wel te verstaan) dat gedaan had. Nog een fabeltje is dat wij kattemeppers zijn. Waar ze dat vandaag halen is mij ook een raadsel. Wel is het zo dat ik katten niet echt moet omdat ik er allergisch voor ben. Maar waar de naam kattenmeppers vandaan komt weet ik ook niet want er leven hier genoeg katten die niet gemept worden. Ook als je bij helmond sport gaat kijken heb je zelden mensen (lees toeschouwers en niet de ballen jongens) een trainingspak aan. Dus genoeg met die verhaaltjes en fabeltjes, als je me dingen kunt bewijzen kan je met me komen praten. Anders hou gewoon lekker je mond want het ga zo dus echt helemaal nergens over. En dan is het ook nog een feit dat op het moment de kattenmeppers en trainingspakke jongens bovenaan staan in de eerste divisie, en nog gaan promoveren ook. Kunnen we in de plaats van Vites in de Ere Divisie spelen. Maar dan moeten we wel eerst ons stadion dicht bouwen. Want aan 1 kant staan nog steeds huizen. Nu nog maar plaats voor 4.000 man. Maarja een kampioenschap zal dat stadion wel doen vergroten lijkt me. Even richting lizz: noem eens wat namen op van helmonders die jij tegenkomt in trainingspakken dan. Kan vast wel wat research doen en je naam bevestigen en ontkennen. Leg er wat tegenover, als jij er 1 vind. Krijg je van mij 50 euro. Zoniet, krijg ik van jou 50 euro. Kijken of je nu nog steeds zo'n grote mond hebt. Dan nu even richting Tyskie; jou dorpje is te klein om bijnamen te hebben. Buiten brandnetelboy en andere persoonlijke benamingen. Dus ik vind niet eens dat jij het recht van spreken hebt over een stad als helmond als je in zo'n gat woont. Zo dat was even mij shit over die dingen ... ![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Watch it!
|
![]()
dude
![]()
![]() |
#103 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-edit- en wie staat er bovenaan in de eerste divisie ... COME ON SUPER HELMONDD |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Overigens geloof ik je goed hoor. Ik weet het niet en het boeit me eigenlijk ook niet. Maar de naam heeft Helmond wel.. hehe...
![]() |
![]() |
#105 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 |
Guest
|
![]()
dis nie echt ontopic meer hè?
misschien maar ff onder de neuzen wrijven ![]() bobba's ava is nu wel irri.. te 'geil' gewoon ![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Guest
|
![]()
Het ligt er net aan waar je gaat kijken..ik denk dat er in Helmond inderdaad wel plekken zijn waar het trainingspak ook buiten het sportcentrum wordt gedragen, maar wat 1 deel van Helmond is is niet heel Helmond! Ik woon toevallig wel in een dikke kakwijk hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Guest
|
![]() Citaat:
whahah kakkutjess. Maar welke wijk bedoel jij dan met die trainingspakken? Haagje? |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]()
Ahhh stiphout...ken je Flavio Hegeman zeker ook wel he?
![]()
![]() |
#114 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |