|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#36 | ||||
-
|
![]() Citaat:
Weet je wel wat achterbaksheid is? ![]() Ik doe totaal niet achter iemands rug, dat doe jij al. Als ik een post in het meidenforum doe, over een meid die niet fair is, heb jij toch totaal geen zaken? Als jij doelt op Judith14. Was het een beetje boeiend topic in meiden dan? ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Helenaa... LoL... Da's nooit gemeend geweest. Ik kan vrij goed met haar praten. Is vriendelijk meisje op MSN... Biffyclyro was misverstand, is ook uitgepraat. Lees meidenforum maar. Judith... Ook uitgepraat... misverstand... Vraag maar aan haar. En jeniffer? Ik denk dat je mij met Psychobunny verward. het enige negatieve wat ik gedaan heb, is haar veracht van doorlekken op meidenforum? Is het over dat topic in meidenforum dat je het dan hebt bartje ![]() ![]() Moei jezelf nu toch eens niet met andere dingen die er totaal nx mee te maken hebben. Je bent een eikel. En er zijn nog wel meer mensen die er zo over denkten ![]() Citaat:
Denk je nu echt dat de mensen je nog gaan geloven na al de zever die ze van je gelezen hebben? Je hebt al meerdere pogingen gedaan om alles op mij af te schuiven, tevens elke keer ook mislukt. Ga ergens anders zielig wezen joh ![]() [edit spellingsfoutje] Laatst aangepast door WishfulDreaming : 17 November 2003 om 16:26 |
||||
![]() |