Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 November 2003, 21:25   #1
Forza
Guest

Standaard Mensen mensen waar moet het naar toe met dit forum

officiele waarschuwing
voor het herhaaldelijk openen van onzinnige posts in Aan de bar..

zoals kampie zegt: Ik zou je willen vragen het niet weer te doen.

echt niet te geloven hoor

trieste lui hier!!!

de bar is toch om gewoon beetje lol topics, en niet van dat seriuese gedoe, maarja er zijn mensen die bepaalde mensen weg willen hebben, en dus gaan ze maar strooien met onzinnge O.W`s

echt triest

Oud 17 November 2003, 21:28   #2
Youssef
Banned

Standaard

Nogmaals, knuppel erover. Dit soort zeiktopics gewoon niet meer toelaten, Forza kan toch niet met zinnige argumenten komen. Slotje en eventuele ban gewoon, opgehoert.
Youssef is offline  
Oud 17 November 2003, 21:29   #3
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

topics met t niveau waarmee jij post, hebben we niet nodig. big deal dat ze je heeft geblokt en gewist, maar val de rest daar niet mee lastig
Oud 17 November 2003, 21:29   #4
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Nogmaals, knuppel erover. Dit soort zeiktopics gewoon niet meer toelaten, Forza kan toch niet met zinnige argumenten komen. Slotje en eventuele ban gewoon, opgehoert.

youssef zie je zelf voor 1 moment weer als bheerder

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=39550

zouje daar een OW voor geven?

JA
of
NEE

Oud 17 November 2003, 21:32   #5
Bobba.
Guest

Standaard

Ik bedoel er moeten grenzen getrokken worden. Maar zelfs ik heb nog ergere en meer topics gemaakt. Dit is echt geen OW waard. En anders geef er mij ook maar 1

Oud 17 November 2003, 21:33   #6
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

misschien moeten we dat ook doen..

en forza.. je moet nog even doorgaan...
dan heb je je 3e
Oud 17 November 2003, 21:37   #7
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r

bluf dan niet ..

Oud 17 November 2003, 21:39   #8
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
youssef zie je zelf voor 1 moment weer als bheerder

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=39550

zouje daar een OW voor geven?

JA
of
NEE
Alleen gebasseerd op dat topic niet nee
Youssef is offline  
Oud 17 November 2003, 21:39   #9
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Forza: bekijk jezelf nou eens..

word je niet ziek van jezelf?
Kampie is offline  
Oud 17 November 2003, 21:42   #10
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Alleen gebasseerd op dat topic niet nee
maar dan......ik quote:

Citaat:
Oud 17 November 2003, 21:42   #11
Youssef
Banned

Standaard

[QUOTE]Originally posted by Nightwolf
[B]maar dan......ik quote:

Citaat:
Pssst, laat hem zelf mijn reactie uitpluizen Daar heeft ie nog wel wat tijd voor nodig
Youssef is offline  
Oud 17 November 2003, 21:42   #12
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
bluf dan niet ..
ik wacht met smacht op een OW :respect:

Oud 17 November 2003, 21:57   #13
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r

en forza.. je moet nog even doorgaan...
dan heb je je 3e

ja en je doel bereikt, zwak

Oud 17 November 2003, 22:06   #14
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Standaard

Citaat:
ja en je doel bereikt, zwak
machtig sterk als je het mij vraagt
Oud 17 November 2003, 23:12   #15
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

aan de bar gezellig doen mag maar net zoals in real life is het niet leuk als 1 persoon heel de dag op de bar klimt en daar flauwe grappen komt maken. een cafe is tenslotte voor het hele publiek daar en niet voor 1 persoon om daar op de bar te klimmen en lol te trappen.

Je posts zijn al kansloos maar dat is mijn humor misschien zijn er mensen die het wel leuk vinden om je posts te lezen dus daarom mag je heus wel een aan de bar kansloos niveau topic openen. Echter jij maakt er bijna een spamm feest van post op post maak je er een bende van en herhaaldelijk kom je met jou humor op de proppen.

Mensen ergeren zich daaraan en houden niet van jou humor al helemaal niet omdat je zodra iemand er wat van zegt gaat lopen flamen en trollen. Nog kanslozer is om vervolgens te gaan lopen trollen in feedback.

Kortom terug naar de kleuterschool en een paar elementaire dingen opnieuw bestuderen als:
- omgang met anderen
- leren dat je grappen niet eindeloos kunt herhalen genoeg is genoeg.
Oud 18 November 2003, 12:26   #16
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
redenen.
je vergeet: LAaT LIEFdE dE WERElD BEHEERSeN
Youssef is offline  
Oud 18 November 2003, 12:31   #17
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Toch weer bijzonder matig hoe slecht mensen objectief kunnen kijken Zeg nu zelf, als iemand iets aankaart, wat heb je dan aan argumenten als:
'Bekijk jezelf nu eens'
'Nog even en je hebt je 3e'
of:
'Word je nu niet doodziek van jezelf'?

Precies, daar hebben we hoegenaamd NIETS aan, en lijdt enkel af van het onderwerp waar gesproken over moest worden. Oordeel alleen over of het een OW is of niet.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 12:44   #18
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

tel maar eens na hoeveel topics van Forza er gesloten zijn doordat hij zelf de oorzaak was
Oud 18 November 2003, 12:45   #19
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Toch weer bijzonder matig hoe slecht mensen objectief kunnen kijken Zeg nu zelf, als iemand iets aankaart, wat heb je dan aan argumenten als:
'Bekijk jezelf nu eens'
'Nog even en je hebt je 3e'
of:
'Word je nu niet doodziek van jezelf'?

Precies, daar hebben we hoegenaamd NIETS aan, en lijdt enkel af van het onderwerp waar gesproken over moest worden. Oordeel alleen over of het een OW is of niet.
Deze ow ligt in het rijtje met de vele ow's die meneer Forza al gehad heeft.. Ligt het dan aan ons? Nee.. meneer moet even naar zichzelf kijken..
Kampie is offline  
Oud 18 November 2003, 12:46   #20
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Deze ow ligt in het rijtje met de vele ow's die meneer Forza al gehad heeft.. Ligt het dan aan ons? Nee.. meneer moet even naar zichzelf kijken..
Dat neemt niet weg dat er objectief naar gekeken kan worden. Als je vindt dat hij die aandacht niet waard is, houdt de eer dan aan jezelf en zeg niets. Als iedereen er zo over denkt, zal zijn topic afzakken met 0 reply's.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 12:52   #21
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Dat neemt niet weg dat er objectief naar gekeken kan worden. Als je vindt dat hij die aandacht niet waard is, houdt de eer dan aan jezelf en zeg niets. Als iedereen er zo over denkt, zal zijn topic afzakken met 0 reply's.
Dat is al geprobeerd,en hij heeft niet op... K geef ze groot gelijk, hij irriteert de meeste,dan krijgt ie een OW,zo simpel als dat...

Oud 18 November 2003, 12:54   #22
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Dat is al geprobeerd,en hij heeft niet op... K geef ze groot gelijk, hij irriteert de meeste,dan krijgt ie een OW,zo simpel als dat...
Ik irriteer me ook aan mensen, dat zeg ik ze 1 keer, en dan reageer ik niet meer. Ik erger me niet aan Forza, zoals er nog wel meerderen zijn. Er ergeren zich vast mensen aan mij, of aan jou. Dient daarom niet júist iedereen een gelijke behandeling te krijgen? Jij bent lid, gewoon lid, dus mag je zeggen: Forza, ik erger me kapot aan je. Prima! Maar een Forumbaas heeft de taak objectief te oordelen, of zijn mond te houden.
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 13:02   #23
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Ik irriteer me ook aan mensen, dat zeg ik ze 1 keer, en dan reageer ik niet meer. Ik erger me niet aan Forza, zoals er nog wel meerderen zijn. Er ergeren zich vast mensen aan mij, of aan jou. Dient daarom niet júist iedereen een gelijke behandeling te krijgen? Jij bent lid, gewoon lid, dus mag je zeggen: Forza, ik erger me kapot aan je. Prima! Maar een Forumbaas heeft de taak objectief te oordelen, of zijn mond te houden.
Forza is al gebanned geweest,en heeft alweer twee waarschuwingen aan zn been... + Hij verklaarkt met momenten openlijk dat ie gewoon komt om ons allemaal te kloten... En dan ben jij nog verbaasd dat er niet objectief op wordt gereageert? Hij draagt niets nuttigs bij aan dit forum, en komt alleen maar omdat hij weet dat er zich verschillende mensen aan hem ergeren...

Oud 18 November 2003, 13:04   #24
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Standaard

en toch was mijn OW terecht en gegrond...evenals dat bijv. ook YDP zojuist een ow heeft gekregen voor de zelfde reden:

het herhaaldelijk posten van onzin topics..

i rest my case...
Oud 18 November 2003, 13:07   #25
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

dus Forza is niet de enige en nee, we willen YDP ook niet zo graag weghebben, hij doet t gewoon zelf
Oud 18 November 2003, 13:12   #26
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Forza is al gebanned geweest,en heeft alweer twee waarschuwingen aan zn been... + Hij verklaarkt met momenten openlijk dat ie gewoon komt om ons allemaal te kloten... En dan ben jij nog verbaasd dat er niet objectief op wordt gereageert? Hij draagt niets nuttigs bij aan dit forum, en komt alleen maar omdat hij weet dat er zich verschillende mensen aan hem ergeren...
Negeren dan die jongen, negeren.. deze post van jou zal hij vast vermakelijk vinden.. Gewoon al zijn topics laten afzakken, das hét medicijn.. Maar er zijn altijd mensen die denken tóch nog te moeten zeggen dat ze zich eraan ergeren, en das koren op de molen.
Dat neemt niet weg dat hij slechts bestraft kan worden voor overtredingen die hij maakt. Tis net als in een centrum van een stad. Het alleen lopen is geen overtreding, en de politie mag je daar dan ook geen bekeuring voor geven. Ook voor het tegen mensen aanpraten niet. Wél als je de mensen lastig valt, of wanneer je een ruit ingooid en je wordt betrapt. En als Forza dat nu gedaan heeft, dan is zijn OW terecht, heeft ie dat niet gedaan, dan dient ie geseponeerd te worden.
Maar alsie dat in een rechtzaal doet, dan mogen overheidsdienaren natuurlijk niet komen roepen: word je nu niet moe van jezelf, of lopen te roepen: straks sluit ik je 2 jaar extra op, huh?
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 14:30   #27
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

OW's zijn cool net ook 1 gekregen
Pakspul is offline  
Oud 18 November 2003, 17:08   #28
Forza
Guest

Standaard

uiteraard ga ik niet echt weg, maar om te verkomen dat bepaalde mensen van dit forum hun zin krijgen, zal ik niet meer reageren op het forum, en alleen nog maar gebruik maken van PM want pm zijn geen regels over en door een pm krijg je geen waarschuwing of bann.

Mensen PM IS DE TOEKOMST!

Oud 18 November 2003, 17:10   #29
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
uiteraard ga ik niet echt weg, maar om te verkomen dat bepaalde mensen van dit forum hun zin krijgen, zal ik niet meer reageren op het forum, en alleen nog maar gebruik maken van PM want pm zijn geen regels over en door een pm krijg je geen waarschuwing of bann.

Mensen PM IS DE TOEKOMST!
Je bent een beetje kansloos bezig
Youssef is offline  
Oud 18 November 2003, 17:27   #30
Youssef
Banned

Standaard

..maar verder natuurlijk ook weer zeer opvallend dat je ons maar al te graag meldt dat je er wel bent, maar toch niet helemaal.
Youssef is offline  
Oud 18 November 2003, 17:30   #31
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

Citaat:
want pm zijn geen regels over en door een pm krijg je geen waarschuwing of bann.
denk je dat? op misbruik van t pm-systeem staan ook gevolgen op
Oud 18 November 2003, 17:32   #32
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
denk je dat? op misbruik van t pm-systeem staan ook gevolgen op

nee hoor, want dat is namelijk aal veelvuldig besproken in het staff room toen er een probleem was met ene pshygobunny die ongewenste pm`s kreeg. daar was niks tegen te doen, is meerdere malen gezegd. dus deze regel bestaat niet!

Oud 18 November 2003, 17:42   #33
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
nee hoor, want dat is namelijk aal veelvuldig besproken in het staff room toen er een probleem was met ene pshygobunny die ongewenste pm`s kreeg. daar was niks tegen te doen, is meerdere malen gezegd. dus deze regel bestaat niet!
Het doel heiligt de middelen. Dit is geen democratie. De Staff wenst het beste voor zijn leden etc. etc. Wie denk je dat het laatste woord zal hebben?

Laat liefde de wereld beheersen!111!!!!!

Youssef is offline  
Oud 18 November 2003, 17:51   #34
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

Citaat:
wij als Staff kunnen nog altijd regels toevoegen
Oud 18 November 2003, 18:12   #35
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wij als Staff kunnen nog altijd regels toevoegen

das nou precies het probleem ,dat doen jullie dus op zo een manier en jullie passen de regels zo aan, dat bepaalde mensen onmogelijk worden gemaakt op het forum te komen zonder bann te krijgen

Oud 18 November 2003, 18:17   #36
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

vind je? dus rascistisch zijn via pm vind je ook doodnormaal?
Oud 18 November 2003, 18:18   #37
Helenaa
Guest

Standaard

Als het zo slecht gaat met dit forum allemaal, en als jij denkt het allemaal veel beter te kunnen.. waarom ga je dan niet ergens zelf een forum beginnen ofzo...

Oud 18 November 2003, 18:21   #38
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
Als het zo slecht gaat met dit forum allemaal, en als jij denkt het allemaal veel beter te kunnen.. waarom ga je dan niet ergens zelf een forum beginnen ofzo...
bekendheid hier zit een heel bedrijf achter wat veel mensen trekt, en ik kan het ook beter dat heb ik toch ook wel bezen in het half uur dat ik forumbaas + was

Oud 18 November 2003, 19:01   #39
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

met die topics is er tenminste wat leven in de tent daaro

Oud 18 November 2003, 23:00   #40
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
das nou precies het probleem ,dat doen jullie dus op zo een manier en jullie passen de regels zo aan, dat bepaalde mensen onmogelijk worden gemaakt op het forum te komen zonder bann te krijgen
Wij proberen het bepaalde mensen onmogelijk te maken zich op dit forum te misdragen.
Oud 26 November 2003, 19:24   #41
rotzak
Guest

Standaard

dr zijn zoveel kuttopics deze van forza hadmeer waarde , slap werk van de forumbazen!

Oud 26 November 2003, 19:59   #42
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

hier valt dus niks meer aan toe te voegen
Gesloten onderwerp

Berichting Regels