Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nah dan sluit je hem toch en o[en je een nieuwere...
|
Doe niet zo dom LoeLoe!

Aargh, wat irriteer je me. Je bent een soort van team, je werkt samen en je zoekt samen naar oplossingen. Het is niet de bedoeling dat ieder op eigen houtje gaat werken, of dat Kampie zo een reply van jou krijgt.
Hiermee geef je namelijk enigszins aan dat je het er kennelijk niet mee eens bent, waarmee Kampie waarschijnlijk toch niet zijn ideeën zal uitvoeren.
Wat is er in hemelsnaam mis met samen een oplossing zoeken? Dat werkt toch veel fijner?
Citaat:
Originally posted by bartje518
Weer? Heb jij sport de afgelopen 2 jaar nog maar één keer ergens gehoord? Precies, ik dus ook niet!
|
Nounou, 2 jaar lijkt me ook wel een erg hoge schatting. Maargoed, ik had het ook over '
weer eventjes'. Bovendien is er in de tussentijd weinig veranderd op het forum, dus het lijkt me nogal logisch dat de sporters zich een tijdje gedeisd hielden. (nadat ze een paar eisen hadden doorgedrukt) ...
Citaat:
Arthur maakt met een duidelijke smily duidelijk dat hij bij wijze van grap melding maakt van het feit dat het wat hem betreft alles best is, als ze maar van het heilige WJD-topic afblijven;
|
Die smiley is helemaal niet duidelijk, de

kan namelijk heel goed betekenen dat ze niet moeten sollen met Ar-Tuur en Sport, maar dat Ar-Tuur het niet echt zo wil brengen omdat ie toch forumbaas is. (als in Forza zegt tegen een beheerder: Ik maak je dood

) En ga nou asjeblieft niet in op bovenstaande argumentering, omdat ik het slechts bedoel als voorbeeld.
Citaat:
oftewel, hem kan het geen zak schelen, want het WJD-topic verdwijnt toch niet, hij is immers mod op Sport. Bovendien staat het topic helemaal niemand in de weg.
|
Nogmaals zeg ik: Ik opper een idee die ten eerste helemaal niet gaat over het verwijderden van topics en ten tweede nog helemaal niet helemaal uitgelegd is of er doorheen gedrukt is. Oftewel, jullie zeggen bij voorbaat al dat jullie onaanraakbaar zijn, terwijl er net zo goed een heel goed systeem kon worden bedacht voor dit soort topics.
Maar nee, bij voorbaat schuiven jullie alle plannen van tafel.
eensch
Citaat:
tot woede van de vele 'sporters'. Toen ooit de toenmalige Il Capitano (AntiKezman) FB werd kwam dat topic, en dat is tot op heden nog steeds dezelfde, en staat ook niemand in de weg.
|
Het WJD topic lees ik heeeeel sporadisch door en het ziet er wel leuk uit. Ik heb ook helemaal geen oordeel gevelt over dat topic, het ging me namelijk meer om het Sporters gedeelte
Citaat:
Een slowchattopic bereikt in een paar weken net zoveel posts, en dat staat jou blijkbaar tegen. Nou, dan vernieuw je dat topic zo af en toe. Het WJD-topic staat boordevol leuke herinneringen, of discussies, en is leuk om terug te lezen,
|
Wat is er mis met het teruglezen van gesloten topics?

Ik blijf erbij dat het veel leuker is om een topic van rond de tien pagina's te lezen, en dan meerdere delen. Ik weet niet hoeveel pagina's dat WJD topic heeft, maar als dat er meer dan 40 zijn, is het sowieso lastig. Het forum geeft namelijk alleen eerste en laatste pagina's weer, en de rest zijn stipjes/punten. (...)
Meerdere delen met 10 pagina's lijkt me dan ook makkelijk terug lezen en je hebt een grens. Je leest 1 topic en klaar, de volgende keren lees je weer de vervolgtopics. Dit geldt voor mij overigens ook alleen voor de WJD topics, het slowchattopic is helemaal niets aan om terug te lezen
Citaat:
als je dara behoefte aan hebt. Hoe dat voor het slowchat-topic geldt weet ik niet, anders laat je hem gewoon zakken. Sticky-af maken en een nieuwe openen, heel eenvoudig. Heeft verder niets met verheven voelen te maken, zou alleen aardig zijn als je er misschien de humor van in kon zien
|
Dat heeft er inderdaad niets mee te maken, gezien ik dat nergens heb gezegd.