|
|||||||
| Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#23 | ||||||||
|
Banned
|
Citaat:
Aargh, wat irriteer je me. Je bent een soort van team, je werkt samen en je zoekt samen naar oplossingen. Het is niet de bedoeling dat ieder op eigen houtje gaat werken, of dat Kampie zo een reply van jou krijgt.Hiermee geef je namelijk enigszins aan dat je het er kennelijk niet mee eens bent, waarmee Kampie waarschijnlijk toch niet zijn ideeën zal uitvoeren. Wat is er in hemelsnaam mis met samen een oplossing zoeken? Dat werkt toch veel fijner? Citaat:
Citaat:
Die smiley is helemaal niet duidelijk, de kan namelijk heel goed betekenen dat ze niet moeten sollen met Ar-Tuur en Sport, maar dat Ar-Tuur het niet echt zo wil brengen omdat ie toch forumbaas is. (als in Forza zegt tegen een beheerder: Ik maak je dood ) En ga nou asjeblieft niet in op bovenstaande argumentering, omdat ik het slechts bedoel als voorbeeld.Citaat:
Maar nee, bij voorbaat schuiven jullie alle plannen van tafel. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik blijf erbij dat het veel leuker is om een topic van rond de tien pagina's te lezen, en dan meerdere delen. Ik weet niet hoeveel pagina's dat WJD topic heeft, maar als dat er meer dan 40 zijn, is het sowieso lastig. Het forum geeft namelijk alleen eerste en laatste pagina's weer, en de rest zijn stipjes/punten. (...)Meerdere delen met 10 pagina's lijkt me dan ook makkelijk terug lezen en je hebt een grens. Je leest 1 topic en klaar, de volgende keren lees je weer de vervolgtopics. Dit geldt voor mij overigens ook alleen voor de WJD topics, het slowchattopic is helemaal niets aan om terug te lezen ![]() Citaat:
Laatst aangepast door Youssef : 29 November 2003 om 12:22 |
||||||||
|
|
|