Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nu pas krijg ik te horen dat hij het niet zo fijn vindt dat die topics zo lang open blijven. Dat lees ik nu voor het eerst hoor..als hij nu een PM had gestuurd en het 'probleem' even had voorgelegd, dan hadden we erover kunnen praten.
|
Nu pas? Dan is de communicatie tussen de crew zeker weer op zijn opperste best.

Bovendien lijkt het me niet per se via PM te hoeven, dat is iets wat je als crew samen of met users bespreekt lijkt me. (en wat kennelijk na bespreking in jouw 'voordeel' uitpakt)
Citaat:
Nu heb ik zoiets: Nou..je maakt het 'probleem' niet kenbaar aan mij, dus hoe moet ik daar in godsnaam vanaf weten?
|
Door eens te ondernemen in STAFF! Wat dacht je daarvan? Probeer eens altijd up to date te blijven en altijd naar leuke en betere oplossingen te vinden voor op het forum. En zorg ervoor dat Staff eens actief is ipv dat irritante lichtje wat telkens uit staat voor dat forum.
Citaat:
Anyway..het maakt mij niet uit of hij nu open blijft, of dat er een nieuw chattopic wordt gestart. Als mensen niet tevreden zijn met de manier zoals het nu gebeurt, dan veranderen we het toch. Wa's dan nog het probleem?
|
Dat je je misschien eens in de discussies moet mengen ipv mensen een afzeikerige mening toe te delen

Geweldige medewerking zeg...
Oh, misschien wat duidelijker voor jou: Zie het als jij en je 'vriendje' die praten over naar welke tent jullie gezellig zullen uitgaan. Jij zegt dat je naar A wil gaan en Riddler zegt even tussendoor dat hij naar B wil. Als jullie onderweg zijn zegt Riddler nog even tussen neus en lippen door dat hij het ook wel leuker had gevonden in B en jij kat hem af: Nou, dan gaan je toch naar B!