|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik weet niet of je er wat aan hebt, en misschien heb je het al veel vaker gehoord, maar wat mij echt heeft geholpen is alles van me af te schrijven..
Je zou bijvoorbeeld zo als ik heb, gewoon een apart schrift kunnen nemen waar je in je eigen woorden en je eigen tempo alles op kunt schrijven zoals je er tegen aan kijkt.. Vaak zie je het na een tijdje anders, en denk je er minder zwaar over als je het naleest. Echt, het kan lastig zijn om erover te schrijven maar het helpt echt..het heeft mij ook de kans gegeven me duidelijker te kunnen uiten en ik heb echt genoeg meegemaakt waar ik niet over wilde praten omdat ik mn vrienden niet aldoor wilde " lastigvallen" (wat trouwens fout van me was, maar dat terzijde) en omdat ik simpelweg niet wist hoe ik het moest zeggen. Het schrijven helpt je dan wel niet om alles op te lossen maar het lucht wel op...misschien ook een idee voor je vriendje om alles op te schrijven.. en jullie zouden het ook aan elkaar kunnen laten lezen om meer begrip en inzicht te krijgen.. in ieder geval heel veel sterkte en succes toegewenst!! ![]() |
![]() |