Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 December 2003, 21:51   #11
not-known
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Ik heb nog nooit kerst op de commercie manier geviert.. ik ben katholiek opgevoed en bij ons staan we altijd stil bij de kerstgedachte.. niet op een zwaar christelijke manier maar wel op de manier zoals het hoort.. stil staan bij de medemens.. doen we anders ook wel maar met kerst een onsje meer..

daarom moet kerst ook niet afgeschaft worden maar meer gestimuleerd worden op de manier zoals het hoort..

de kerst gedachte moet terug..
ik denk dat daar een groot deel van de problemen ook zit. de amerikaanse manier van kerst is niet de nederlandse kerst. de laatste 25 jaar oid is die enorm beļnvloed door de VS. VS is kapitalisme in zn utieme vorm, dus ook grote commercie. Feesten als dit worden dus compleet verziekt door commercieel geziek.
Sinterklaas heeft ook spoedig gevolgd.. helaas. allles om de heb en niet blij zijn met wat je al hebt... geluk, gezondheid! daar moet het omdraaien. dat is een utopie geworden helaas
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels