|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4301 |
Super Lid
|
![]()
- ik meer het idee kreeg dat hij bedoelde dat AZ een (op papier) beter team heeft dan Roda?
- ik niet ga oordelen of hij gelijk heeft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4302 |
Aachen TSV
|
![]()
AZ op papier beter? Lijkt me beetje vreemd, dat is er dan al járen niet uitgekomen
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4303 |
Guest
|
![]()
- ik meer bedoelde dat de theorie op zich van Adriaanse niet zo verkeerd is
- een uitslag namelijk niet altijd de juiste verhoudingen weergeeft en als je als journalist alleen daar op afgaat je niet helemaal objectief bent - ik niet kan beoordelen of dat bij AZ - Roda ook het geval was - Roda in ieder geval mooi kan counteren en daar is niets mis mee in uitwedstrijden - Bart morgen toch naar een mooie stad mag afreizen ![]() |
![]() |
![]() |
#4304 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4305 |
Aachen TSV
|
![]()
- Co dat mag vinden?
- Dat wel een dom standpunt is? - 1-5 niet altijd wil zeggen dat je 4 klassen beter was? - Maar je toch wel kan stellen dat je die avond de beste was? - Ik bijkans opgewonden raak van ons counterspel in uitwedstrijden? ![]() - Het echt genieten is? - Zolang we thuis maar aanvallend spelen? ![]() - We uit meer punten hebben gehaald dan thuis? ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4306 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4307 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
De goede man stond na 5 wedstrijden op straat ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4308 |
Guest
|
![]()
wist je dat
Roda compleet is weggespeeld door de Utereg FC gister volgens Foeke? wij dat werden door ons aller ajax? ik dat trouwens bijna nergens lees? ik het woord vernedering ook nog nergens heb getroffen? ![]() |
![]() |
![]() |
#4309 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
Feyenoordsupporters een bloemtje willen sturen naar Lobont?? Het steeds vriendelijker wordt rond deze beladen klassieker.. Ik me nu al verheug op een barbeque met onze vrinden op P2 ![]() ![]()
![]() |
#4310 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4311 |
Aachen TSV
|
![]()
- Roda niet werd weggespeeld?
![]() |
![]() |
![]() |
#4312 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik net een record heb gevestigd in hoeste/proeste? ![]() - me ooms café'tje toch wel ff mooi op plekje nr 70 staat van 'beste cafes van Nederland'. ![]() - er in deze regio slechts 1 kroeg hoger scoorde (nl Notaris in Alkmaar (juppen, kakkertent)) - het trouwens allebei geen tenten zijn voor mij (behalve met kermis dan ![]() - ik me al verheug op het EK? ![]() - HOLLAND daar gewoon gaat winnen (noord+zuid ![]() - ik in ![]() - op me surprise (die is echt geil joh ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4313 |
Guest
|
![]()
ik me afvraag of Foeke dan heeft lopen jokken?
|
![]() |
![]() |
#4314 |
Guest
|
![]()
-ik ook nog steeds wel leef
|
![]() |
![]() |
#4315 |
Guest
|
![]()
wjd:
-het alweer weken gelden is dat ik een fatsoenlijke wjd heb gemaakt -ik dat bij deze ga doen -er gaan namelijk mooie dingen gebeuren binnenkort -na in totaal 1 jaar lang stage te hebben gelopen ben ik over 13 werkdagen klaar! -vrijdag persconferentie k-1 -zaterdag hardcore 4 life -zondag feyenoord - ado -maandag k-1 downloaden -en dan nog 10 dagen stage -en dan ben ik weer helemaal blij ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
#4316 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Foeke jokte ook al over dat zijn hele selectie geblesseerd was, en uiteindelijk miste ie er maar 3, terwijl Roda er ook gewoon 2 miste ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4317 |
Guest
|
![]()
- Bas er prima uitziet in pak
![]() |
![]() |
![]() |
#4318 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ridders vroeger van adel waren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4319 |
Guest
|
![]()
"deze Kalou is nog beter dan z'n broer"
Ja, deze wil ipv 5 man 6 man voorbij om daarna de bal kwijt te raken |
![]() |
![]() |
#4320 |
Nostalgisch lid
|
![]()
wjd..
-Den Haag zong "Zwarte zijn de baas in Rotterdam"... -Den Haag kennelijk erg veranderd is sinds de meeting van vorig jaar.. -De politie gelukkig grootschalig was uitgerukt voor deze wedstrijd -we nu weer met z'n alle aan het eind van het seizoen kunnen gaan schreeuwen dat we met deze manuren ook zoveel duizend moordzaken hadden kunnen oplossen.. ![]()
![]() |
#4321 |
Guest
|
![]()
wist je dat de verplichte terugweg via den haag hs en cs ook opzich wel appart was en het stikte van de politie?
-het super was in de loco vann8? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4322 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4323 | |
Guest
|
![]()
Mjah, tja Phitje had een leuker weekend
Citaat:
http://nu.nl/news.jsp?n=243450&c=119 |
|
![]() |
![]() |
#4324 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Sms't bonnie inene, ik krijg 150 euro en mag een setje draaien
Tof hoor bonnie dat je aan mij dacht! ![]() ![]()
![]() |
#4325 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik een vermoeden heb wie t gedaan kan hebben? ![]() - in de achterhoek daar bij Ulft/Silvolde ook pony's worden genomen? ![]() - ik straks zal moeten wennen aan nieuwe dienstregeling van NS? ![]() - gister vette naar de klote man, kutgriep ![]() - nu nog steeds overal pijn ![]() - binnekort weer schaatsen ![]() - whoeiee |
|
![]() |
![]() |
#4326 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4327 |
Guest
|
![]()
Nog een DJ hier joh
wat draait ie dan? ![]() |
![]() |
![]() |
#4328 |
Guest
|
![]()
- ik het tijd vind worden dat ik ook maar weer es een WJD maak
- ik er net achter kom dat ik kaartje voor Hans Teeuwen heb voor de avond voor een belangrijk tentamen (s ochtends vroeg ![]() - dat vrij kut uitkomt aangezien ik nog nooit klaar ben geweest met leren ofzo de dag voor een tentamen - dit dan maar de eerste keer moet worden - ik Remmie zaterdag nog tegenkwam in Loco - hij zijn vriendinnetje bij zich had - hij verschrikkelijk kansloos op de foto staat ![]() - het nog steeds heel goed gaat met mn vriendje ![]() - ik helaas vandaag niet bij PSV-Deportivo kan zijn - ik wel goede hoop heb - voorlopig PSV wedstrijden er niet inzitten voor mij - studie & schoonspringen nog steeds vet veel tijd kosten ![]() - ik op t moment liever t vriendje zie ipv kezman&co ![]() ![]() - dit het einde is van mijn zoals gewoonlijk zeer boeiende WJD ![]() |
![]() |
![]() |
#4329 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik vanmorgen wakker werd door mijn telefoon? ![]() - Ik een smsje van Tuur had ![]() - Er sprake was van een misverstand? - Tuur dacht dat ik vandaag op moest voor mijn rijbewijs? - Dat precies volgende week 8:00 is? - Het wel gaaf is datie het nie vergeten was? ![]() - Ik dus volgende week opmoet mensjes? ![]() - Vanaaf PSV? - Het 2-0 wordt? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4330 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4331 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4332 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - PSV goede kansen had op de 2-0 die nodig was - dit geniaal zou zijn, maar het alweer zeer frustrerend 2-1 is door een vrije trap van een verre afstand - PSV meer verdient voor de strijdlust - AntiKezman dit weekend dus in de Achterhoek is - ik me afvraag hoe lang hij blijft en of hij zaterdag nog naar de ArenA gaat? ![]() - ik benieuwd ben naar de verschrikkelijk kansloze foto van Remco? - ik afgelopen vrijdag er ook kansloos op stond - dit echter wel de bedoeling was ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4333 |
Guest
|
![]()
-ik vrijdag in de 8erhoek ben?
-en zaterdag in Twente? -tegen de club van tukkerboy ballen? -zaterdagavond de arena dus niet zal gaan lukken? -aangezien ik met de trein eerst naar Utrecht zal moeten? -een andere keer eens iets afgesproken moet worden? -ik een beetje ziek begin te worden? ![]() -vanavond uit eten? - ![]() -er nu aan school gewerkt gaat worden? - ![]() |
![]() |
![]() |
#4334 |
Guest
|
![]()
- die foto van rempje helemaal niet zo kansloos is maar juist lief?
![]() - ik zojuist op het zeer indrukwekkende Corus/hoogovens terrein geweest ben? ![]() - er daar tropische vissen in de kanalen zwemmen zo warm als t daar is? ![]() - school echt steeds meer een zooitje aan t maken is? ![]() - ik opeens onverwacht morgen een herkansing heb ![]() - bedrijfskunde en elektro zonder te leren en lessen volgen ruime voldoendes waren, en dat t nu ook maar moet lukken met materiaalkunde? ![]() - hier in Heiloo zaterdag en zondag een NK biljarten is? ![]() - de deelnemers allemaal door mij zo één voor één geklopt zouden worden? - dat niet mag omdat ik 3 klassen hoger dan ze speel? ![]() - wiekowoekie ![]() |
![]() |
![]() |
#4335 |
Guest
|
![]()
- ik al mijn studiepunten tot nu toe gehaald heb
![]() - dit er 15 zijn en ik daarvoor twee vakken afgesloten heb - het weekend alweer aangebroken is ![]() - ik me afvraag wat Remco dan precies allemaal in de Achterhoek gaat doen vrijdag - een P8 meeting helaas niet gaat lukken, of je moet in het café gaan zitten. - Peter wel regelmatig in de p8 is ![]() |
![]() |
![]() |
#4336 |
Guest
|
![]()
het glad is buiten
zo glad dat er sommige mensen bijna auto-ongelukken veroorzaken het ook bijna weekend is eindelijk ik niet weet wat voor kerstcadeautjes ik moet kopen ![]() ik nu maar ga eten |
![]() |
![]() |
#4337 |
Guest
|
![]()
-AGOVV de nummer 5 van de GGD met 5-0 van het veld heeft geveegd
-Venlo maar 2 keer op doel heeft geschoten, waarvan1 uit een vrije trap -AGOVV de nieuwe perdiode meteen met een goede start is begonnen -AGOVV nacompetitie gaat spelen :respect: -ik het gevoel van winnen al weer bijna vergeten was ![]() -Apeldoorn gekkenhuis lalala ![]() |
![]() |
![]() |
#4338 |
Guest
|
![]()
- de Graafschap toch zo maar een uitwedstrijd heeft gewonnen vanavond
- dit nog wel gebeurde tegen Oizo's club uit Mestreech, 0-4 - ![]() |
![]() |
![]() |
#4339 |
Guest
|
![]()
- gammala gammalakoeloe en Ernesto Hoost gister bij Humberto van de NOS zaten?
![]() - even ter info voor Alwin ![]() |
![]() |
![]() |
#4340 |
Guest
|
![]()
gamakoeloe bonjasky ja
Bonjasky zat donderdag ook al bij Barend en van Dorp moeten ze altijd nieuws uit de krant meenemen daar, wat doet die neger.... Laat ie zien dat hij met z'n wijf in een japanse krant staat ![]() |
![]() |
![]() |
#4341 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- ik mijn baantje kwijt ben? - dit wel matig is? - ik nu wel weer de weekenden vrij heb? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4342 |
Guest
|
![]()
- vannacht ruzie
![]() ![]() ![]() - veel ruzie ![]() - in bergen moet je zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#4343 |
Guest
|
![]()
-het gister stromde dat het raasde (oid)
-ik de eerste 3 uur vrij ga nemen doei |
![]() |
![]() |
#4344 |
Guest
|
![]()
wjd
-amsterdam een tering pleuris stad is, godver zeg... ![]() -ik er net achterkom op ns.nl dat de treinen nu om andere tijden rijden... ik liep al te schelden vanochtend en gistereochtend.... |
![]() |
![]() |
#4345 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4346 |
Guest
|
![]()
- -baerd ook al is gebannen?
![]() - bartje volgens mij ergens in een hoekje aan het treuren is dat ie nog steeds is geband? - ick alwieder op schooltje zit? ![]() - het hier heel leuk is? ![]() - schoool gewoon tof tof is? ![]() - i ![]() - autokatten ![]() |
![]() |
![]() |
#4347 |
Super Lid
|
![]()
- ik gisteren LotR: Return of the King heb gezien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4348 |
Guest
|
![]()
V
![]() A ![]() K ![]() A ![]() N ![]() T ![]() I ![]() E ![]() |
![]() |
![]() |