|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff? | |||
Koelkast |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 39,58% |
Tyskie en Ar-Tuur |
20 | 41,67% |
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. |
9 | 18,75% |
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |||
-
|
![]() Citaat:
Citaat:
als banaan fb word ben ik hier weg Ik herinner me er nog wel meer zelfs... Was bartje niet weggegaan? Wel, als hij het toch niet interesseerde, en hij hield zich aan zijn woord, zou hij het geen moer kunnen schelen dat hij nu gebanned is voor een maand. Citaat:
Als jullie er voor gekozen hebben, om dit topic openbaar te maken, verwacht je dan maar aan positieve en negatieve reacties van andere mensen. Ik vind het eigelijk nie mooi dat je nu zo'n dingen zit te zeggen Ar-Tuur, ik heb JOU OOK NOOIT IETS misdaan, en ineens ga je je ook zo tegen mij keren, omdat ik jou mening niet deel. Vind ik eigelijk ook kansloos. En ik zeg dit niet omdat ik het niet goed kon vinden met bartje, ik zeg dit in het algemeen. Stel dat het nu bijvoorbeeld Bobba, of Headliner, of Riddler was, die net hetzelfde had gedaan als Bartje, had ik nog steeds dezelfde mening. Misschien is het voor jullie niet mogelijk, maar ik nog wel objectief denken.... ![]() |
|||
![]() |