|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff? | |||
Koelkast |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 39,58% |
Tyskie en Ar-Tuur |
20 | 41,67% |
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. |
9 | 18,75% |
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Waarom zie ik nooit mensen van Spill in de staff? Waarom hoor ik nooit mensen van Spill klagen over bepaalde users? Waarom hoor ik Koelkast nooit in de staff over Spill? Waarom heb ik nog nooit iets gehoord over al die zogenaamde klachten van Koelkast en/of van leden op feedback en ledenstaff? Waarom hoort Bart van Robbert van Os, van Spill, via MSN nooit iets over klachten? Waarom wordt er niet gewerkt met waarschuwingen? Waarom bestaan er regelementen? En de hamvraag: Waarom doet Koelkast net zo hard mee en veroorzaakt hij door zn eeuweige geruzie met Bart zelf de problemen? En belangrijker: waarom neemt hij het heft in eigen hand en gebruikt hij zn bevoegdheid om dit kinderachtige geruzie te beindigen? En op die verstandige Riddler ga ik maar niet in, want dat leidt tot niks ![]() |
|