|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hmmja .. ik vraag me dus af of er nog andere meisjes zijn die zich daartoe aangetrokken voelen ..
beetje plagen nix super extreems |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
trouwens, suzanne ik denk stilletjes dat je de enige hier opt forumb ent..
Waarom voel je je aangetrokken tot SM dan? Is het de kick die het geeft? Heb je zelf wel es gedaan aan SM |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
beetje plagen is goed, maar met zweepjes slaan is iets heel anders
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
af en toe slaan geeft wel een kick. als je vriendje je tegen je billen slaat tijdens de seks. heeft iets stouts.
maar zal wel aan mij liggen.. |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
lichte sm kan wel,bijten,tikje geven, vastbinden,blinddoeken,...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
bijten is leuk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Über Mensch
|
![]()
nagels in me rug
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
waarom zou niemand iets mogen posten over sm? ooit misschien in je opgekomen dat het ook een gekend iemand is maar er niet voor durft uit te komen? en dan nog dat is toch haar prob? Nieuw moet je wantrouwen ofwat? btw nagels in rug is idd soms best wel cool ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
° Blub °
|
![]()
nageltjes zetn
![]() zéér lichte vorm van sm dus (normaal noem ik dit niet eens sm ![]() maar echte sm ![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Handboeien, bijten, krabben, blinddoekjes, pesten.. Allemaal heerlijk. Maar zwepen en wasknijpers hoeven van mij niet. :D
|
![]() |
![]() |
#12 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
meer posts ![]() waarom val jij Jeanie trouwes zo aan ![]() ik denk dat de meeste wel hun bedenkingen hebben bij mensen die 5 posts of zo hebben en dan direct een topic openen in "seksualiteit" (de weg naar de andere forums vindt men meestal niet ![]() maar zoals je zei het kan idd een gekend iemand zijn maar die er niet voor durft uit te komen.. maar bij dit topic??? het is niet echt een probleem of belangrijke vraag é ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Nerd
|
![]()
goeiemorgen mensen, je kan beter naar t onderwerp kijken dan naar degene die m opent, minder gezeik op die manier
![]() BM, ze heeft idd nog steeds 2 posts ![]() ennuh, echte sm lijkt me niks ![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Nerd
|
![]()
ligt eraan waar er wordt gebeten
![]() ![]() ![]()
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() pfft waneer spreken we nog eens af... dan kun je mijn nagels voelen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
<knip>
Nu ontopic : Als het niet te heftige shit is ( zoals echt slaan enzo , vind ik alles leuk , beetje krabben en bijten enzo ![]() Laatst aangepast door JEANUS : 5 December 2003 om 17:35 |
![]() |
![]() |
#18 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
krabben is echt heel fout vind ik
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Jha niet zodanig dat je het ziet .
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
beetje met nagels is wel geil vind ik
![]() maar dan niet dat het echt zeer doet ![]() voor de rest vastgebonden zitten en mekaar met een stokkie ofzo zachtjes slaan ofzo, kan best opwindend zijn vind ik (lijkt mij) |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
met een stokkie
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Saar: Sjjjjjjjt
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]()
Ik vind alles best zolang het me maar niet te pijnlijk wordt
![]() |
#26 |
veteraan
|
![]()
opmerking:
hier en daar wat geknipt, ruzie doe je maar over PM, ![]() een serieus topic blijkt het te zijn en dat mag het ook wel blijven. ![]()
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Vastbinden, wat bijten enzo moet wel kunnen. Slaan en al helemaal niet
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
bijten moet wel kunnen...
nou, als ik mijn vriendin op haar billen sla, gewoon speels zegmaar...dan vind ze het wel leuk. en ik ehm, nou mij maakt het niet uit ofzo. maar zoals gisteravond toen beet ik haar in haar vinger, omdat ik tijdens het eten met haar moeder aan het praten was, en ze haar vinger in mijn mond stak tijdens het praten. oke, toen zei ze "au", oke lollig.. maar toen zei ik, tja tis je eigen schuld, ik ga toch ook niet zo "zelfde handeling alleen dan bij haar" doen.. nou toen beet ze in mijn vinger.. ![]() en hard ![]() en toen bloedde het en waren die vader en moeder boos. en de hele avond was verpest, zij zich maar schuldig voelen.. en ik word deze ochtend ook weer lekker wakker met een shitgevoel. zo dat moest ik ff kwijt. |
![]() |
![]() |
#29 |
veteraan
|
![]()
maar dat is ook een lekker bizar verhaal
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Beetje bondage, blinddoeken, wat klapjes, rollenspellen, ik vind het best aangenaam!
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
Wel echt pijn doen daar ben ik niet voor, maar zowat vastbinden en wat slaafje spelen ofzo dat kan er door
![]() |
![]() |