Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 December 2003, 21:38   #39
Miss_Sweetgirl
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Nee, dan pak je hem op en ondervraag je hem
Wat voor een redenering is dat nu... Als je een vergelijking wil maken, kies dan een goeie...

Blahblahblah...

Weet je, je zal wel gelijk hebben
Ik heb helemaal geen zin in zo'n kutdiscussie met jou. Voor mij part kan je de boom in
Trek je plan, have a nice life, en bye...

Volgens mij heb je al genoeg antwoorden gehad wrom je er nie meer in kan, dus topic kan ook DICHT
Je zei geloof ik nog dat je geen forumbaas was? Dus dit forum gaat niet dicht.. Want ik heb nog steeds geen volledig antwoord op mijn vraag.... Blijkbaar vind je het dan wel makkelijk om een dicht te hebben aangezien ej verder niet meer weet waarom ik er niet in zou mogen...

En sja genoeg antwoorden... meid kijk eens goed... staat er ergens iets waar het woord "denken" niet in voor komt?

En wat die vergelijking betreft een vliegtuig heeft er ook niks mee te maken dus ik weet niet waar je over lult maar goed. Jij zou dus iemand wel de doodstraf geven als hij/zij het wel eens gedaan zou kunnen hebebn... En dan kom je erachter dat hij ontschuldig is.. maar dan is hij al dood Mja lekker krom had je maar een bewijs moeten hebben

Blablabla ?? Mja dat zeg ik altijd als ik niks beters weet

Berichting Regels