Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 December 2003, 22:55   #9
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

eens een lek en dus geen toegang meer is nooit meer toegang krijgen. De prive fora zijn een blijvend terug kerend probleem zelfs met de strenge toelatings regels en anti lek beleid lijkt het keer op keer te mislukken en weten onbevoegden toegang te krijgen tot deze prive forums.

Als je eenmaal aangeduid ben als lek kun je nooit meer binnen komen ik vind dat een goede zaak zo is de intergriteit net weer een tandje hoger te zetten. Je mag ook nooit meer bij de politie als je een strafbald hebt ook al heb je op je 14e iets gestolen in een domme puber actie. Dat tekend je meteen en zo zijn er meer banen die je nooit meer kan uitoefenen als je een strafblad hebt.

ik ken niet het exacte achterligende verhaal waarom je uit de prive fora bent gezet maar tot nu toe ken ik geen verhalen waar het sterk twijfelachtig was of iemand er nu terecht of niet terecht is uitgezet.

Wat ik mij nu sterk afvraag is waarom je er nu in wil en geen bezwaar hebt gemaakt op het moment dat je er toen bent uitgezet.

Berichting Regels