Citaat:
Originally posted by Instructio4
hm.. je hebt nu wel een punt opzich.
maar ik ben het er nog niet helemaal mee eens.
want jij zegt dat als het mistig is, dat je de lantaarnpaal niet meer goed ziet. maar dat is onzin. want een lantaarnpaal geeft ook licht. en dan zie je juist meer in de mist. dus zonder lantaarnpaal zou er helemaal geen lantaarnpaal zijn in de mist.
dus dat klopt niet helemaal.
maar de rest ben ik t wel mee eens.
maar wat vind jij dan bijvoorbeeld van punt 9a uit hoofdstuk 3, paragraaf 2 .. "het begin van de opmars van leo de jongen"?
|
nou iik vind dat wel vaag. die gozer is eigenlijk helemaal geen jongen. tis een vent. maarja dat terzijde.
ik vond toen ie eraan begon aan de opmars dat het niet leek alsof hij het in zich had. en ja toen hij eenmaal had voorgenomen dat ie helemala overeind wou komen, op het hoogste topje zo, vond ik hem wel sterk. vooral met de beschijving in paragraaf 3 voetnoot 7. echt goeie vent vind ik dat. ik kan wel een voorbeeld aan hem nemen, net als alle anderen. ja je hebt het of je het het niet he
en o, om terug te komen op die lantaarnpalen. eigenlijk zou je een mistlamp moeten hebben in een lantaarnpaal. of een anti-mist lamp dat ie de mist opzuigt. is ook goedkoper want dan zijn er geen mistlampen meer nodig.