|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik denk wel dat de onmogelijke liefde de druppel is die de emmer heeft doen overlopen. Of er flink aan heeft bijgedragen.
Maar ook in 2002 liep het al niet zo erg geweldig en het is daarna alleen nog maar achteruit gegaan met als klapper de liefde dan. Het ergste is denk ik nog wel dat we hele goede hechte vrienden zijn gebleven en we nog steeds bijna dagelijkse wel ons chatje hebben over msn. En die chats gaan soms behoorlijk diep. De tijd van het jaar is het niet...ik ben een wintermens, liefhebber van duisternis en contrasten tussen licht en donker. Plus dat ik het koudere weer wel kan waarderen. Als het iets met de tijd te maken heeft dan is het eerder zo dat ik te weinig uit deze piekmaanden voor mij haal. Over 2 maanden zie ik het trouwens niet veranderen, tis toch al iets wat is gaan spelen sinds augustus 2001. Maar ben niet depressief ofzo en ik heb nu niet de intentie om iets erg te gaan doen...vrees dat maar niet. |
![]() |