|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#28 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() feedback: zou wel willen maar kweet niet of dat mag (als nieuweling zeg maar ![]() leden staff: zou ik wel willen en kunnen, hoop ik ![]() feestdagen(thema), uitgaan, school:lijkt me niet moeilijk, ik kom er nu alleen bijna niet. lijkt me ook niet echt leuk eigenlijk cyber talk, liefde & dating, discussie, psychologie, klaag corner: kom ik ook nauwelijks, maar ik zou het na een beetje verdieping op zich best willen gezondheid & lifestyle: lijkt me geen probleem, kom er niet echt regelmatig maar ik heb wel gemerkt dat het niet een stormlopend forum is seksualiteit: lijkt me leuk ![]() aan de bar: lijkt me geweldig maar ik weet niet of het verstandig is. ![]() ![]() games, sport, film tv radio, computers&internet: niet mijn afdeling eigenlijk, laat ik liever aan experts over F&P: kom ik regelmatig, lijkt me niet te moeilijk, zou ik wel willen meeting: uh ja valt daar wat bij te houden? ![]() ![]() kunst: lijkt me ook niet moeilijk, maar dan krijg ik ws wel een verantwoordelijkheid dat het populairder moet worden ![]() muziek forum: lijkt me wel leuk, opzich ![]() meidenforum: jaha ![]() ![]() duss tevreden? ![]() |
|
![]() |