|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#34 | |
-
|
![]() Citaat:
De dood hoort eenmaal bij het leven. Da's iets wat je moet aanvaarden. Ik zoek dan ook verder neonatologie te gaan studeren. Da's verpleegkunde op een afdeling bij kindjes die bijvoorbeeld te vroeg geboren zijn, of problemen hebben met ademen, eten, ... Er valt daar ook voor dat daar kindjes sterven. Als je zoiets niet aan kan, kan je beter in mijn ogen ook niet zo'n richting gaan volgen. Dus wie ben jij om zo over mij te oordelen? Het geen wat ik je zei draaide ook helemaal niet om de dood. Het draaid om de vechtlust van iemand om te blijven leven. Je laatste stelling waarom je niet wil veranderen slaat verder ook op niets denk ik. Je zegt dat je emoties en gevoelens gescheiden moet houden van het denken. Dat heet objectief denken. Je niet laten leiden door je gevoelens of emoties. In mijn ogen is dat ook nx negatief als je dat kan. Maar soms moet je wel eens even naar jezelf kunnen luisteren, gewoon nog maar uit respect voor jezelf. Dus die dingen staan gewoon los van elkaar, waarom jij geen hulp zoekt, en wil veranderen, en je manier van denken. |
|
![]() |
![]() |