29 December 2003, 20:05
|
|
|
Citaat:
Originally posted by annomeisje
Inderdaad, de meeste mensen kunnen dat niet, alleen de meeste mensen die kunnen gedachten en gevoel niet van elkaar scheiden en zo alles doen, dat kan ik wel, en ik deins niet terug van geweld.
En natuurlijk zal ik wel weer fout zit, alles wat op deze wereld fout gaat ligt immers altijd aan mij, dat mensen mij bedrijgen en bang maken is niet erg, want zij dragen geen wapen. Dat mensen mij inelkaar slaan zonder rede als ik geen wapen draag is immers niet erg, want zij zijn ongewapend. Dat mensen mij altijd lopen te vernederen en te kleineren is niet erg, want zij dragen geen wapen. Dat ik jaren lang met een wapen heb moeten slapen want ik bang was aangevallen te worden door me broer is niet erg, want hij gebruikte immers geen wapen. Maar...ja, ik ben slecht, heb "rare" gedachte en denkbeelden, en durf te zeggen wat ik denk, dus ik ben slecht, dus ik moet me laten manupuleren en me wapen wegleggen, nou vergeet het, nooit van me leven niet! En mocht de politie me wapen afnemen, dan regel ik wel weer een nieuwe.
|
Blabla ik heb dan wel niet gehad ddat ik me bedreigd voelde door mijn broer, maar wel door mijn beide ouders. En ik heb het echt NOOIT in me hoofd gehaald om een wapen ergens vandaan te toveren. Als ze willen slaan, slaan ze maar. Je kan toch niets doen en als je dan een wapen bij je hebt maak je het vaak alleen maar erger voor jezelf wanneer je het uiteindelijk toch gebruikt.
|