Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 29 December 2003, 20:41   #8
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Nee, ze sluit het verhaaltje topic. Alhoewel ik het sowieso een kneuzentopic vind, slaat de reden nergens op. Ze kan geen beleid voeren
Dan ga je in protest op een normale manier in feedback of stuur je haar een PM waar een reden instaat, waarmee je haar kunt overtuigen, dat het topic dus niet onder slowchat valt.

Als ze dan niet op een PM reageert, ga je dus naar feedback om het te beklagen (wederom op een normale nette manier)

Ik heb dit ook bij RandyJC gedaan over een bepaald topic... niet omdat het topic zo boeiend was, maar omdat het vanwege een ongeldige reden (in dit geval, vanwege onkennis.. ook al had het wel ff in het topic mogen staan, waar het precies over ging). Hij heeft hem weer netjes open gedaan en ff z'n excuses aangeboden.

Kan me niet voorstellen dat Monique niet hetzelfde zou doen als je een geldige reden hebt.

Berichting Regels