|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb de laatste tijd geen zin meer in school.Ik moet zoow veel werkstukken praktische opdrachten en allerlei verslagen maken dat ik er geen zin meer in heb.Weet iemand misschien motivatie tips want mijn motivatie niveau is op dit moment echt 0.Alvast thnx.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
harde muziek wil mij nog wel eens helpen met het maken van huiswerk
andere tips overschrijven van je mede studenten, werkt soms nog het beste ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hier nog eentje
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
denk maar zo:
als je het nu al opgeeft, haal je het niet als dat niet motiverend werkt, weet ik het ook niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nerd
|
![]()
ja als je t niet haalt, heb je ook geen diploma uiteindelijk
![]()
![]() |
#6 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
als je het wilt halen moet je al die dingen toch een keer doen... en als je blijft zitten daardoor moet je het volgend jaar nog een keer doen
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
geen zin in school....!? dat kan ik me nu echt ff niej indenken. kei gezellig enzo, wel best druk maarja..en super gezellig project groepje
![]() vorigjaar had ik ook zon periode...is wel minder ja. probeer eens samen met wat vrienden en vriendinnen je werkstukken te maken. en zorg ook dat je nog een beetje vrije tijd heb, en ga niet lopen stressen....! |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
zet wat muziek op, neem tijdig pauze en denk dat als je het niet haalt een stomme sukkel bent, dat heeft me in de 1e gered.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
mycodenameis:edman
|
![]() Citaat:
ik heb twee jaar weggegooid. ik ben op de havo in de 3e blijven zitten en daarna in de 4e. dus toen moest ik van school af en ik heb twee jaar vergooid. nu zit ik op mbo grafisch lyceum dat mijn richting is en waar ik het dus ook naar mn zin heb. die opleiding duurt 4 jaar en ik zit nu in de tweede. maar ik had net zo goed in de 4e kunnen zitten als ik die eerste keer in de 3e havo over was gegaan en meteen naar mbo was gegaan. en daar heb ik best wel spijt van. dat ik gewoon met de pet naar de havo heb gegooid. dus als ik jou was zal ik gewoon ff doorbikkelen en daarna kun je de opleiding doen die je cool vindt om te doen. die jaartjes zijn zo voorbij. ik hoop dat dit een beetje motivatie geeft.. ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
Wat mij wel helpt is het vooruitzicht dat ik als ik mijn diploma heb ik een opleiding ga doen in tilburg en dara met mijn liefie ga samenwonen. Mijn tip is dus: zoek iets waarvoor je het doet
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
als ik in het 4e jaar blijf zitten en voor GLO, CKV, LB etc. voldoendes haal dan heb ik maar 20 uur volgend jaar
![]() maar ik denk dat ik tog maar ga proberen om over te gaan alhoewel ik vrijdag na de vakantie 2 werkstukken moet inleveren van een enorme omvang waarna ik moet leren voor de examens de week dr op KUt SCHOOL |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
noobs..., totdat je je eerste tentamenweek krijgt op je eerste jaar universiteit of Hogeschool...
Dan piep je nog wel anders..., dan denk je.. shit ik heb voor m'n havo/vwo examen nog minder geleerd als nu... en dan blijkt dat je elke tentamenweek zoveel moet leren ![]() Het went..... het went.. ![]() (edit: of ik heb gewoon tijdens m'n havo examen te weinig geleerd ;P) |
![]() |
![]() |
#14 |
veteraan
|
![]()
ochja.. ik ben alweer bezig met mijn 8e jaar VWO
baal ik wel van ja :/
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Muziek bij je huiswerk kan helpen. Wat ik wel eens doe is me belonen als ik me huiswerk afheb. Bijvoorbeeld als je je huiswerk afhebt dat je weer een nieuw tijdschrift mag kopen; is wel een beetje kostbaar whahah
![]() Ik hoop dat je wat aan de tips hebt ![]() Greetz Jojanneke |
![]() |