Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 December 2003, 17:41   #1
R.A.I.K.U.M
Guest

Standaard Kado

Weet er iemand een tof kado voor mijn vriendin? Ik zoek iets speciaal en niet te duur??( Ma geene ring, lingerie,beer ofzo ...) Of wa zouden de vrouwen/meiske hier graag krijgen als kado, let me know!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 17:59   #3
jojanneke90
Guest

Standaard

Ehm..effe denken wat ik graag zou krijgen van mijn vriend.
Wat ik wel romantisch zou vinden is een foto van ons samen in een leuk hartjes fotolijstje Maar ja als je geen foto hebt..ehmm ik zelf zou lingerie niet zo leuk vinden..maar ja wie ben ik.
Een grote knuffel met een hart ofzo zou ik ook wel lief vinden ik vind dingen vooral leuk waaraan je kunt zien dat je ze alleen van je vriendje kan krijgen, bijvoorbeeld iets met hartjes.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en ik hoop dat je een leuk cadeau voor haar kunt vinden
Greetz,
Jojanneke
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2003, 14:30   #4
Miela
Guest

Standaard

Doe iets wat een speciaale waarde heeft voor haar en voor jou. Zo kreeg ik een keer een hoes voor mn kusen (die ik overal mee naar toe sleep als ik ergens ga logeren) Met daarop een quote van shakespear... (had tie laten maken bij zo'n winkeltje waar je gewoon op truien/shirts/handdoeken/enz. kan laten borduren wat je wil) Vond ik echt zoooo leuk!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels