|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
-
|
![]() Citaat:
Verder moet m'n mensen zetten die objectief kunnen oordelen. Daar ben ik wel accoord mee. Enkel ga ik hier geen namen noemen van wie dat wel en niet kan... En die drie OW's zoals je leest heb ik ook BASISregel staan ![]() ![]() Ik heb helemaal nergens beweerd dat het afgeschaft moet worden. Lichte overtredingen moeten ook bestraft worden. Akkoord mee ![]() En nog effe over het reglement dat weg moet in mijn ogen. Het reglement dat nu gebruikt word vind ik persoonlijk gewoon waardeloos ;p *sorry voor wie het opgesteld heeft* Ik vind dat het eerder uit een soort van richtlijnen moet bestaan. In plaats van 'je mag dit niet, en dit niet, en dit niet, ...' zou het eerder moeten worden van 'er word dit verwacht, en dit, en dit...' en als je daar niet aanhoud zijn de consequenties voor jezelf... Ofzo. Ook het stomme gedoe van... Deze overtreding is zoveel dagen ban, deze overtreding is één maand ban... het slaat gewoon op niets. Elke persoon is anders, en er moet met vanalle feiten rekening gehouden worden, dus moet m'n elke persoon maar op zich gaan bekijken. Ik vind dat iemand die hier dagelijks de boel komt verzieken een zwaardere ban verdiend, dan iemand die hier één dag loopt te spammen uit idiotiteit... ... mijn mening dan... |
|
![]() |
![]() |