|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Kzal het simpel houden,
Ik ben al een tijdje verliefd op een meiske dat ik ken, we komen samen heel goed overeen en hangen wel eens samen rond en stuff. Wel nu hebek haar proberen duidelijk te maken dat ik haar ongelofelijk graag zie. Het antwoord was dat ze echt liever vrienden wil blijven omdat als we het toch zouden proberen dat ze het niet echt zou menen en ze mij nog meer pijn ga doen. (ze is dus wel heel eerlijk met mij) Kben niet van plan om me zomaar gewonnen te geven. We zijn wel goede vrienden maar meer voelt ze duidelijk niet voor mij. Men beste vriend heeft me aangeraden om het even te laten rusten en wat af te wachten en er gewoon zijn voor haar, en ook om straks (later op de dag) met haar een keer te praten omdat we met zen allen een film gaan zien waar zij ook bij is. Verder is de vraag vrij duidelijk, wat kan ik straks zeggen en wat kan ik doen naar de toekomst gericht ? want ik loop echt op wolkjes door haar. Nu ben ik echt wel down (daarom ik hier zit te typen want kkan niet slapen) Help me een beetje aub. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
klöte voor je kerl, zoek maar een andere meid uit. Uit mijn ervaring weet ik dat meiden waar je goed mee om kan gaan en al een tijdje kent, t gewoon niks word. Of je moet er een hele klose bant mee hebben, dan geef ik je wel wat kans, maar een griet die je fijn vindt als gewoon vriend en dat heb ze laten merken, dan is t gewoon klaar en kan je beter wachten tot je een leuk wijfie tegenkomt die ook wel wat ziet in jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik ben ni echt iemand die van het ene "wijffie" naar het andere gaat om het zo te zeggen en ben ook ni echt van plan om het nu al op te geven want ze heeft een keer gezegd tegen mij dat ze aant twijfelen was tussen mij en iemand anders die ze kende, ze is toen voor die andere gegaan (ma werd gedumpt na 10 dage), en kweet ook van haar beste vriendin dat ze wel wat in mij zag maar mij als vriend wou houden (wss bang voor als het ooit moest afraken dat het niet meer goed zou komen)
Ksnap ook waarom, omdat ik verschillende kerels ken waar ze al is mee samen is geweest waarmee het toen zo is uitgedraaid. Kbegrijp ze dus aan de ene kant maar aan de andere kant is dat wel sneu voor mij niewaar. We zijn alle2 wel wat verlegen als het om zo'n dingen gaat dus da gaget ni makkelijker maken natuurlijk maar da kanek wel min of meer onder controle houden. Ma nu benek nog niet veel verder he |
![]() |
![]() |
#4 |
Nerd
|
![]()
ik zou er niet op wachten eigenlijk, als je blijft wachten, zal de teleurstelling waarschijnlijk alleen maar groter worden als ze t liefst vrienden met je blijft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Er moet toch wel een of andere manier zijn waardoor ze gevoelens gaat krijgen voor mij ?
Kga ni gewoon liggen wachten want dan gebeurt er toch nx, ma wa kenek dan wel doen ? Gewoon echt alle ideen zijn welkom |
![]() |
![]() |
#6 |
Nerd
|
![]()
nou ja,jij kent haar t beste, je kan t beste rationeel gaan denken maar natuurlijk maakt liefde blind
![]() blijf iig jezelf, das t beste wat ik je kan aanraden voordat je je vriendschap met haar verpest |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hoe pijn is het als een meisje dat ''bevriend'' is met je en waar jij meer mee wil, over andere jongens praat en met andere jongens gaat.. hoe pijn doet dat. dat is een nare eigenschap van meisjes waar ze stuk voor stuk niets van lijken te snappen.
sterkte dus. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en verder zou ik haar gewoon gaan negeren, als ze denkt dat je gewoon op de oude manier door kan gaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ik heb ongeveer hetzelfde, maar ben nu wel gedeeltelijk over dat andere meisje heen door haar gewoon af te zweren en naar andere meisjes te gaan kijken
dit heeft wel tijd gekost maar werkt wel aardig, je vergeet haar dan niet snel, maar je gevoel voor haar is dan grotendeels weg en daar gaat het om, dan kan je gewoon als vrienden met elkaar omgaan |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
geef het tijd om over haar heen te komen. Liefde kun je niet dwingen dus zou ik daar ook niet op hopen ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
doodleuk zeggen '' hej hij is echt een leuke jongen, wacht even hier ik ga even met hem praten'' (val dood &**($! ) |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Beheerder
|
![]()
Is wel lachen hoor als je bevriend bent met een lesbisch meisje; "zo das een leuek meid"
Maar goed als ze niet lesbisch is is het wel echt kut ![]()