|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4351 |
Guest
|
![]()
wjd
- Ajax echt slecht bezig is |
![]() |
![]() |
#4352 |
Guest
|
![]()
- Marc "aka Mr öizo" Lemmens jarig is?
![]() |
![]() |
![]() |
#4353 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4354 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wie? gelijk maar e-mail adres met die naam wegflikkeren |
|
![]() |
![]() |
#4355 |
Guest
|
![]()
Het feest zaterdag best gezellig was?
Er ook andere dingen dan moedermelk uit tieten ken komen? ![]() Bier bijv? ![]() |
![]() |
![]() |
#4356 |
Guest
|
![]()
- bartje de verkleining van zijn naam eer aan doet?
![]() - ik net een cd van Frans Brauer heb gebrand? ![]() - zo maar ff me nieuwe OV kaart ophalen ![]() - UNIVE een stelletje afzetters zijn mede dankzij het kabinet balkellende? ![]() |
![]() |
![]() |
#4357 |
Guest
|
![]()
- mijn kerstvakantie begonnen is
![]() |
![]() |
![]() |
#4358 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4359 |
Guest
|
![]()
einde stage
prachtig daar gaat op gedronken worden |
![]() |
![]() |
#4360 |
Guest
|
![]()
hi ha ho?
-ik ook vakantie heb? ![]() -er ook op gedronken gaat worden? -maar niet nu... -ik me afvraag of er nog 'gemeet' gaat worden? -niemand dat zal weten hehe -ik er eens een nachje over zal gaan slapen? |
![]() |
![]() |
#4361 |
Guest
|
![]()
- WHUUUU
- morgen groot feest in limburg ![]() - meeting in Heerlen, bartje jarig ![]() |
![]() |
![]() |
#4362 |
Guest
|
![]()
- een meeting ergens in den lande geen slecht idee is
![]() - zodadelijk Graafschap - Den Bosch - het probleem is dat ik Bas z'n voicemail steeds krijg ![]() |
![]() |
![]() |
#4363 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4364 |
Guest
|
![]()
- 2-1
![]() - ondanks dat de eerste seizoenshelft toch telleurstellend was - Rob Stenders zn weddenschap met van leerdam verloren had, de Graafschap namelijk meer dan 30 punten haalde en hij dus op de Spinnenkop moest staan. ![]() - van Leerdam nog het vak inkwam om naar Stenders toe te gaan - die foto echter mislukt was ![]() - Bas en ik praktisch naast hem stonden: |
![]() |
![]() |
#4365 |
Super Lid
|
![]()
- de foto helemaal niet mislukt was?
- arthur hem alleen per ongeluk wiste? ![]() - wij niet bewust naast hem gingen staan? - er wel genoeg paupers waren die het daarom deden? - de entree van Van Leerdam tussen het publiek het hoogtepunt van de dag was? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4366 |
Aachen TSV
|
![]()
Aflossing van de wacht
![]() Phitje 491 GregoorvanDijk 484 AntiKezman 366 HugoBoss 341 Ar-Tuur 316 theo tank 281 Arie-Kanarie 280 Bon 239 Superjood 204
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4367 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik echt vette zin heb in kerst? ![]() - lekker naar oma ![]() - lekker met z'n allen (pa, ma. broers met vriendinnen, zusje met vriend en ikke alleeeeen) eten ![]() - ik Jamai's voorbeeld maar moet gaan volgen ofzo? ![]() - hij namelijk vandaag uit de kast is gekomen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4368 |
Guest
|
![]()
+1
![]() wjd: A nightmare in Rotterdam ![]() ![]() phuuuuuuuuuuuuuuu na zoveel jaar is het er dan en nogwel in Ahoy. |
![]() |
![]() |
#4369 |
klopt
|
![]()
-ik morgen voor 1 toetsje heel nederland mag doorkruizen?
![]()
![]() |
#4370 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4371 |
Aachen TSV
|
![]()
DJ Yoda.. LOL..
![]() |
![]() |
![]() |
#4372 |
Nostalgisch lid
|
![]()
The Nightmare kan ook absoluut niet op tegen die party in het supportershome hehe
![]() |
#4373 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ken nooit goed weze Maar wel dé Bass-D op dat joden feest? poe poe... |
|
![]() |
![]() |
#4374 |
Guest
|
![]()
- Chelsea de Graafschap op het oog heeft als Nederlandse sattelietclub?
![]() - ik dit zonet las in de VI - Chelsea pas na 15 januari een club benadert - "Russische zakenmensen nog geen beslissing genomen hebben ![]() - ik inschat dat een soort Excelsior verhaal, een filiaal van Chelsea hier in de buurt niet echt zal aanslaan hier in de buurt ![]() - Hernan Crespo van mij in het kader van een samenwerkingsverband natuurlijk wel in DTC gestald mag worden ![]() |
![]() |
![]() |
#4375 |
Guest
|
![]()
- ik iedereen een leuke oudejaarsnacht en een gelukkig nieuw jaar toewens
![]() |
![]() |
![]() |
#4376 |
Guest
|
![]()
Dan hiero he!
![]() Bartje, Assu, Christiaan, Die arnhemmer. Wie vergeet ik? PHITTT ![]() Tuurlijk hoe kon ik die vergeten, en ehm Remco! Allemaal een gelukkig en GEZOND nieuwjaar. ![]() Proost! ![]() |
![]() |
![]() |
#4377 |
Aachen TSV
|
![]()
Welliswaar niet om 0:00, maar natuurlijk de beste wensen diezjepiezje
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4378 |
Aachen TSV
|
![]()
- Ik behoorlijk naar de klote ben, en ik dan ook nog de PC moet afsluiten bij thuiskomst
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4379 |
klopt
|
![]()
-iik een ieder gelukkig nieuwjaar toewens?
-ik ook maar eens fijn ga slapen? ![]() - ![]()
![]() |
#4380 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- ik natuurlijk ook iedereen een gelukkig nieuwjaar wens? - ik vind dat Bartje wel erg vroeg terug was? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4381 |
Guest
|
![]()
- dankje diesjepiesje : )
- de beste wensen allemaal ![]() - ik zeer zwaar naar de K-L-OTE ben? ![]() - vandaag nog lange dag verjaardag hier ![]() - Zwarma nu een eigen huisje hebt? - tering man, ik ben echt zwaar beroerd ![]() |
![]() |
![]() |
#4382 |
Guest
|
![]()
-ik het opzich opmerkelijk vind dat ik voordat het weer donker is uit mijn bed ben gerold?
-of was het nou al licht vanmorgen om 8 uur? ![]() -neeh d8 het niet.. -ik iedereen ook bij deze nog even een heel fijn en gelukkig 2004 wil toewensen? ![]() -ik ook niet echt 100% ben..? -we ff een warme douche gaan opzoeken..? - ![]() |
![]() |
![]() |
#4383 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Goed 2004 allemaal!
![]() |
#4384 |
Guest
|
![]()
- ik ook wel redelijk verpauperd ben
- dit zonder gisteren veel gedronken te hebben - ik echter niet vaak om 7.00 thuis kom - ik dan soms al aan het werk ben ![]() - maar de Achterhoek Arena was op zich wel gezellig |
![]() |
![]() |
#4385 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Ik werkelijk helemaal naar de kloten was? We op zich ook net ff te vroeg begonnen waren ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4386 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4387 |
Guest
|
![]()
- de vakantie bijna is afgelopen?
![]() - de hond wil lopen? - ik choco ga drinken? ![]() - me jodenbroer zowaar mij een trui van 160 pleurie cadeau gaf? ![]() - dat gewoon 352 gulden is? ![]() - maja, moet ie zelf wete ![]() - choco opdrinken ![]() |
![]() |
![]() |
#4388 |
Super Lid
|
![]()
- ik nòg 5 weken gips moet?
- ik er dan in totaal 11 weken gips op heb zitten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4389 |
Guest
|
![]()
- ik me dood verveel
- ik luister naar de underground cd van eminem ![]() - ik heel erg verliefd ben ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4390 |
Guest
|
![]()
- het darten na een pauze van 3 uur weer eens is begonnen
![]() - pauper SBS en pauper Van Cuilenborg en Kraay :r ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4391 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4392 |
Guest
|
![]()
- ik benieuwd ben naar het achtergrondverhaal van de avatar van Bruggi?
![]() - wie of wat is het en wat doet hij? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4393 | |
Guest
|
![]() Citaat:
het wjd een klein beetje saai begint te worden? oh ik nog ff naar andy the viking ga kijken? |
|
![]() |
![]() |
#4394 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
- Het WJD ff uitsterft? - Dat o.a. te maken heeft met de ban van Arie/baerd/noize supressor/bighead/groothoofd/Charchyn enz..? - Ik ook van oom agent weinig tot niets vernomen heb de laatste weken? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4395 | |
Guest
|
![]() Citaat:
toch? |
|
![]() |
![]() |
#4396 |
Guest
|
![]()
- wjd niet uitsterft?
- wjd nooit zal uitsterven? ![]() - 18 maart een meeting in Tilburg is? ![]() - ik gister niet kon stappen? ![]() - dat gelukkig dan wel donderdag en vrijdag gebeurd s? ![]() - griep ![]() - sterremunt thee lekker is? ![]() - morgen naar lotr rotk ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#4397 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4398 |
Guest
|
![]()
- Henk Vos in de belangstelling staat van de Graafschap
- ik geen fan ben van Vos ![]() - een uitstervend wjd topic natuurlijk een belachelijke gedachte is ![]() - come on Andy ![]() |
![]() |
![]() |
#4399 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -ik gaar en moe ben? -juist...... |
|
![]() |
![]() |
#4400 |
Guest
|
![]()
- ik vanmorgen toevallig ook een gezellige minimeet in de trein had
![]() ![]() - ik morgen spaans tentamen heb waar ik nog niets voor geleerd heb ![]() ![]() ![]() - ik het trouwens best wel heel leuk vond dat Tuitert het EK heeft gewonnen ![]() ![]() ![]() - mijn trainingskamp in Aachen erg leuk was, op een aanrijding met een busje na - ik op mn verjaardag gewoon wedstrijden heb en ik dan dus het hele weekend weg ben en mn familie + vriendje neit kan zien ![]() - tenzij ze zo gek zijn om naar Eindhoven te komen ![]() - dat het wel weer was voor vandaag |
![]() |