| 
	|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! | 
| 
		 | 
	Onderwerpopties | 
			Waardering:  

| 

Weergavemodus | 
| 

| 
		#11 | 
| 

Guest 

| 

![]() Artiest Iced Earth Naam van de CD the Glorious Burden Muziek soort Speed Metal Mijn Mening Heerlijke CD man. Duw ik dat cdtje in me sleuf, komt er eerst een leuke versie van stars and stripes door de boxen knallen met aansluitend dr aan vast een lekker nummert. Decleration day is een erg herkenbaar Iced Eart song. Alle nummers liggen wel lekker, behalve Greenface heb ik me ff aan zitten ergeren en doorgeskipped. Verder niets te klagen. Verder is de unplugged versie van when the eagle cries steengoed. Zie ik dan opeens nog een schijffie (   ). Zit er nog ruim 32 minuten herrie verdeeld over 3 nummers verdeeld. Die ook in me gleuf, en wat voor 3 nummers. Echte toppers, deze waren echt smullen en zouden over de Gettysburg gaan ofzo  . vooral Hold at all costs was om te smullen... Whieeeee, en dan 18 maart de start van de Europeese tour in Tilburg :respect:Een goede opvollegert van Horror Show denk ik zo ![]() Downloadtips Decleration Day When the Eagle cries (unplugged) Waterloo The Devil to Pay Hold at all costs High water mark Beoordeling 5 uit 5. edit: reckoning is ook goedddd  
		Laatst aangepast door The Phit : 16 January 2004 om 22:44  | 

|