|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4401 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4402 | |
Guest
|
![]() Citaat:
het eigenlijk totaal niet boeiend is... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4403 |
Guest
|
![]()
het inderdaad echt totaaal niet boeiend is
het nl gewoon een fotootje van Robbie Williams is ik het een grappige foto vind hij in het klein eigenlijk vrij loos is dat niet uit maakt ![]() |
![]() |
![]() |
#4404 |
Guest
|
![]()
- Van den Brom er bij de Graafschap uit geknikkerd is
![]() - dit prima is, en de nieuwe technische man Ron Olyslager gaat worden, en de algemeen directeur Johan Tukker ( ![]() - de spelersgroep daarnaast de entree betaalt voor de mensen die meereizen naar Haarlem, de eerst komende wedstrijd ![]() |
![]() |
![]() |
#4405 |
Aachen TSV
|
![]()
- Volgende week een interland plaatsvindt?
- Duitsland-Israël? ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4406 |
Aachen TSV
|
![]()
Voorlopig zal er nog geen nieuwe naam naar buiten komen wat een opvolger van Theo Pickee betreft. Wel zal er op korte termijn meer informatie naar buiten komen over de manier waarop Roda JC richting wil geven aan de zoektocht naar een nieuwe voorzitter. Roda JC heeft ons in elk geval laten weten dat men zoekt naar iemand die past binnen de clubcultuur, dus bijv. geen rijke Rus met een zak vol miljoenen euro's die de club vervolgens als speeltje gebruikt. Over potentiele kandidaten etc werden uiteraard nog geen mededelingen gedaan dus ook wij wachten voorlopig maar af.
Bron: Fanproject.nl __________________________________________________ __ Die rijke Rus heb natuurlijk geen oren naar een FCL, en ik denk dat men zo iemand zoekt ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4407 |
Guest
|
![]()
- ik me nu in de stad van Hugo bevind
![]() - om precies te zijn bij mijn broer op de Schiedamseweg in Delfshaven - de politie daar in die wijk iig genoeg werk te doen heeft ![]() |
![]() |
![]() |
#4408 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-ik idd ff vrij druk ben school? ![]() -ikook al een paar weekjes niet meer in twente ben geweest? -ik volgend weekend (dus niet a.s) weer es terugga? -ik jullie ook allemaal mis? -ik na dat weekend eindelijk voor 3 maanden de straat op ga? ![]()
![]() |
![]() |
#4409 | |
klopt
|
![]() Citaat:
biertje?
![]() |
![]() |
#4410 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Kijk nou een nieuwe avatar
![]() |
#4411 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben er waarschijnlijk maandag 26 januari weer ![]() Dan een sportmeeting in Rotterdam? ![]() wjd - Rotterdam een leuke stad is - mijn broer bij een studentenvereniging zit (RSG) ![]() - dit een van de weinige echt gave en gezellige studentenverenigingen is die ik ken - zonder kansloze zaken als ontgroening, ongelijkheid, jaarclubjes, studentikoze balletjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4412 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4413 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Verhip ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4414 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4415 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4416 |
Guest
|
![]()
- ik geen zin meer heb?
|
![]() |
![]() |
#4417 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik |
|
![]() |
![]() |
#4418 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Rotterdam? Mij te ver weg..
![]() |
#4419 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- mooi, Theo Tank, AntiKezman, Bart, Bruggi, Hugo.. dat is al een leuke groep ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4420 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - er daarna enkel nog maar 21+ binnen mag komen? ![]() - ik dus wel en me jongensvriendjes dus nog wel een pint mogen drinken daar? ![]() - er een heleboel meisjesvriendjes nog niet dat zijn en dus niet naar binnen zouden mogen? ![]() - het trouwens net ubertof was in stad? ![]() - Zwarma officieel op zichzelf woont met nens? ![]() - ik volgende week als pooier moet gaan verkleden? ![]() - die kim er trouwens wel leuk uitzag? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4421 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- ik niet snap waarom Phitje zich zou moeten verkleden? ![]() - ik een ontzettend saai weekend heb zonder uitgaan? - ik volgende week naar de P8 ga en daar dus eigenlijk gewoon nu al naar uit kijk? - ik gevraagd ben door de eigenaar om een vergadering bij te wonen over de toekomst van de P8? - ze mijn ideeën verfrissend vonden en ze vonden dat ik contact had met veel van de vaste bezoekers van de P8? - ik alleen waarschijnlijk jammergenoeg niet kan? - ik gisteren voor het eerst in 8 weken weer zou gaan sporten? - het echter niet doorging vanwege het slechte weer; afgelast? - ik hier nogal van baal? - ik namelijk het sporten echt mis en je gewoon minder in je vel zit als je niet kan sporten? - ik nog 3 weken gips moet, maar wel mag sporten ![]() - ik nu gewoon ff wjd's verzin over sport, omdat het daar eigenlijk over moet gaan? - ik het ergens wel jammer vind dat Abdellaoui ontslagen is? - het aan de andere kant natuurlijk geen stijl is om dronken op de training te komen? - ik dat echter vorig jaar met carnaval ook deed? ![]() - dat toen wel super lachen was? - een paar vrienden van mij en ik zat en verkleed op de training kwamen? - de trainer hier eigenlijk niet om kon lachen en we dus niet mochten meetrainen? - hij het wel waardeerde dat we na een dag feesten (die eigenlijk nog niet afgelopen was) tòch kwamen trainen met onze zatte kop? - sommigen namelijk gewoon helemaal niet kwamen? - dit echt mijn meest zielige wjd ooit is? - ik zo in het rijtje die geleid wordt door Oizo kan worden bijgeschreven? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4422 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en als ik jou een broodje wil zien eten ken ik net zogoed donderdagmiddag uit de trein stappen op cs |
|
![]() |
![]() |
#4423 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4424 |
Guest
|
![]()
- ik gisteren een personeelsfeest had
![]() - dit gezellig eten en zuipen was onder de noemer bowlen ![]() ![]() - we nog een tijd en plek nodig hebben voor de meeting in Rotterdam ![]() |
![]() |
![]() |
#4425 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Tering word ik bespionneerd? Volgens mij zat ik toen te happen in een saucijzenbroodje..
![]() |
![]() |
#4426 |
Guest
|
![]()
ja sorry hé
kan er ook niks aan doen dat die ene keer het enige vrije plekje in de coupé die schuin tegen over jou was. Net zoals ik er niks aan kan doen dat als ik naar school ga en de trein uitstap ik jou dat saucijzenbroodje zie eten ![]() |
![]() |
![]() |
#4427 |
Nostalgisch lid
|
![]()
K'heb morgen de trein van 7.26 dus ik zal wel ff om heen kijken waar je uithangt hehe
![]() |
#4428 |
Super Lid
|
![]()
ben net na Fc utrecht - Schalke 04 geweest.. wedstrijd was btjuh saai
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4429 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4430 |
Guest
|
![]()
- Henk Vos voor de graafschap best wel wat kan betekenen?
- Bombarda natuurlijk ook wel ![]() - Rempje aardig is tegen me terwijl hij niet in een aardige bui is? ![]() - zijn vriendinnetje niet opneemt? ![]() - mijn projectgoupiie de enige voldoende had voor t project van de 6 groepe? ![]() - vette stresse joh vanmûrge ![]() - 7,5 voor mij ![]() - johhhh ![]() - gister Tentamen Theater ook toppie ging? ![]() - Rennaiscense niet eens aan bod kwam? ![]() - ik stiekem moet toegeven dat Theater wel een leuk vak is? ![]() - eens wat anders dan al die stinktechniek ![]() - ze op het meidenforum ook een WJD topic hebben, heb ik gehoord? ![]() - W.E.E.K.E.N.D. - en volgende week donderdag een tentamentje ![]() |
![]() |
![]() |
#4431 |
Guest
|
![]()
- ik ook weekend heb en volgende week donderdagavond tentamen
![]() - ik de rest van de tijd vrij ben, en de tweede week van februari pas weer college heb ![]() - dit eigenlijk nergens over gaat dus ![]() - morgen misschien naar Enschede naar een vriend - Bas er dan niet is ![]() - hij zoals gezegd een vergadering heeft over de P8 ![]() - ik maandag in Rotterdam ben. - daar 's avonds bij de vereniging van mijn broer Def P en de Onderhonden komen ![]() - ik me afvraag of er nog wat tercht komt van die meeting? ![]() |
![]() |
![]() |
#4432 |
Guest
|
![]()
- ik ook afgelopen week iemand sauzijnenbroodje heb zien eten
- dit dus misschien wel theo was - er dus een kans bestaat dat er toen een korte meeting plaatsgevonden had ![]() - k laatst nog henkie spaan tegen kwam - ajax zo aftrapt tegen barts cluppie - ik deze jubileumwedstrijd helaas moet missen ![]() - ik dus ook geen bartje zal zien |
![]() |
![]() |
#4433 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ankje ook de dag erna een tentamen heeft? ik zelf voor dinsdag een extra opdracht moet maken (waarschijnlijk op die maandag...)? ![]() we maar een andere datum moeten zoeken? tuur dat best mag doen, aangezien hij amper wat te doen heeft de komende tijd? ![]() ik echt zoooo verliefd ben ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4434 |
Guest
|
![]()
* Onze hond eerst babos heete maar de vriend van mn moeder is voor nac en ik voor ajax dus hebben we besloten hem gewoon basje te noemen (na 9maanden)
* Ajax zo moet spelen,ik zo naar de tv ga en da ga kijken en dat ze gaan winnen. * Ik morgen een 6,5 moet hale wil ik een kans van slagen hebben voor wiskunde. |
![]() |
![]() |
#4435 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4436 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() ![]() jullie mee moeten helpen ![]() JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA 1-0 ![]()
http://juf-bianca.blogspot.com - Als je loslaat heb je twee handen vrij - - Verander vastbesloten van mening - Laatst aangepast door chica : 21 January 2004 om 19:18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4437 |
Guest
|
![]()
hey dat is de nieuwe lovelygirl van bartje
![]() toch? |
![]() |
![]() |
#4438 |
Guest
|
![]()
nou is nie leuk hor da ze 8ter staaan!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#4439 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt t goed ![]()
![]() |
![]() |
#4440 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als je wilt weten wat de bedoeling is, dan moet je ff het hele WJD-topic doorlezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4441 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4442 |
Bianca
|
![]()
- ik net na die goal de sfeer hoorde daar, echt gaaf
![]() - ik zelf nog nooit naar een wedstrijd geweest ben ![]() - Phitje mij nog moet vertellen wat die 's nachts met sportforummers heeft uitgespookt? ![]()
![]() |
#4443 |
Guest
|
![]()
-ik alles over Steffie weet?
![]() |
![]() |
![]() |
#4444 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4445 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik verder wel vaak kan - het dus vooral van anderen afhangt en ik dus wel lukraak een datum kan noemen, maar dit misschien helemaal niet uikomt ![]() - eerste week van februari een keer ofzo? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4446 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4447 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4448 |
Guest
|
![]()
jaja we worden kampioen!!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4449 |
Guest
|
![]()
waarmee word jij (jullie?) kampioen?
|
![]() |
![]() |
#4450 |
Guest
|
![]()
-morgen de competitie weer start voor Feyenoord
-misschien nu de competitie weer is begonnen er ook wat meer in het wjd wordt gepost -Red_Scorpion iig weer een unban heeft -dag he |
![]() |