|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik schrijf altijd de steekwoorden op de dia's en ik print ze ook nog een keer uit. waarom? 1) omdat ik door ze uit te printen weet wat er op staat zonder met mn rug naar de groep te staan om te zien wat ik show, 2) ik weet door ze uit te printen in welke volgorde de dia's komen mocht ik de draad kwijt zijn en 3) het publiek moet niet teveel te lezen hebben want dat verveelt en leidt af van het verhaal, omdat iedereen de tekst zal gaan lezen ipv. luisteren.
Maak dus de dia's zo dat ze precies de kern raken van het verhaal wat jij vertelt zodat jij weet wat je wou zeggen en de groep weet waar jij over gaat spreken en dus het verhaal sneller begrijpt. gebruik NOOOOOIT animaties die langer dan een seconde duren en al helemaaaaaaaaaaaaaaal nooit geluidjes, dat is FOUT ![]() ![]() probeer verder zo helder mogelijk in je hoofd te hebben hoe de dia's zitten en wat et verhaal eromheen is, dan hoef je niet op je blaadjes te kijken suc6 ![]() Laatst aangepast door not-known : 21 January 2004 om 20:38 |
![]() |