|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#26 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Als je kansen wilt uitspelen moet je daar wel de kans voor krijgen. Vandenbroeck pakt tig ballen af, op een faire manier, maar wanneer Jol dan meent vanwege ieder lichamelijk contact af te moeten fluiten, dan blijf je bezig. Wat Kone deed was dom, maar 99 van de 100 keer gaat zo'n bal er toch niet in en heeft niemand het erover. @ Mark: ik heb alleen Brugge-Ajax gezien, over celta valt dus niet te oordelen (wat overigens een Europese wedstrijd is, totaal anders de de eredivisie dus). PSV-Ajax heb ik gezien ja, een uit de hand gelopen partij, waarin een scheids eerst veel wil toelaten, maar tot de conclussie komt dat beide partijen absoluut niet volwassen genoeg zijn om daarmee om te gaan. Hadden meer kaarten moeten vallen (heb ik trouwens al eens eerder beweerd).
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |