|
Uitgaansforum Het forum waar je alles kan posten betreft je uitgaansleven. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() zeker met al dat anti-rook-gezeur tegenwoordig ![]() maar mensen die mijn rook vervelend vinden respecteer ik te allen tijde, als je er last van hebt moet je het gewoon zeggen dan hou ik daar altijd rekening mee! Het moet wel gezellig blijven. Citaat:
![]() Sjah jongere mensen dan achttien moeten drugs niet kunnen krijgen maar helaas gebeurt dat toch. Ik heb die blow-escapade op mn 17e uitgevoerd, met mijn vriend van 19, en mijn vriendin van 18, nu ik er over nadenk ![]() Wat die xtc betreft ben ik het ook absoluut met je eens!! xtc is, als het verantwoord spul is, niet gevaarlijk voor je lijf, mits je het niet te vaak gebruikt (het put je lijf natuurlijk wel uit, als er een beejte opfokmiddel in zit waardoor je wat langer door kan dansen, "strak staan" heet dat geloof ik) maargoed dat geldt voor alcohol ook... xtc is nu soms nog levensgevaarlijk omdat het niet legaal is en dan kunnen ze er werkelijk alle troep in gooien die maar voorhanden is, dat kan je niet zien... bij legalisering kun je zoiets controleren, zo nog niet. en dank voor de tip wat die spacecake betreft ![]() ik was sowieso niet van plan om veel te eten van iets waar ik het effect nog niet van ken, maar nu helemaal niet ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
||
![]() |