Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > Uitgaansforum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Uitgaansforum Het forum waar je alles kan posten betreft je uitgaansleven.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 January 2004, 22:54   #1
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
Das opzich wel vaag. Ik vind roken echt smerig .. en zal het ook nooit gaan doen. En al helemaal niet als ik merk hoeveel mijn vrienden er geld in steken. Ik hoor dat ze zo'n 4 a 5 pakjes per week op roken. Das toch al gauw zo'n 17 euro per week.
uhm hieruit blijkt niet zo wat je precies vaag vindt vaag dat ik zo weinig rook in vergelijking met je vrienden, als ik dat goed begrijp, sjah, ik hou niet van dat kettingroken, dan ben je echt verslaafd aan die troep, zodanig dat je geen moment zonder kan, en ik vind het toch wel prettig dat het idee dat ik drie uur zonder sigaret zit me niet hindert
zeker met al dat anti-rook-gezeur tegenwoordig
maar mensen die mijn rook vervelend vinden respecteer ik te allen tijde, als je er last van hebt moet je het gewoon zeggen dan hou ik daar altijd rekening mee! Het moet wel gezellig blijven.
Citaat:
Nouja ik weet niet hoe dat bij jullie gaat maar bij ons word er pas in coffeeshops verkocht als je 18 bent. Dus zogauw als wij buiten staan en er is niemand van 18 bestellen ze het gewoon bij een jongen op een brommer die het komt brengen. Ten eerste hoeven ze dan zelf niet te gaan halen. Ten tweede is het ook nog goeiekoper. Overigens vind ik dan ook dat XTC van mij gerust legaal mag worden. Veel mensen denken vast bij het lezen van deze zin dat ik gek geworden ben maar dat meen ik echt. Als je het bij 1 of 2 pillen per avond houdt.
[/B]
Ik kom ook uit Nederland hoor
Sjah jongere mensen dan achttien moeten drugs niet kunnen krijgen maar helaas gebeurt dat toch. Ik heb die blow-escapade op mn 17e uitgevoerd, met mijn vriend van 19, en mijn vriendin van 18, nu ik er over nadenk . maargoed het was hier geen kwestie van ophitsing en invloed ofzo, ik wou dat zelf. Maar vaak is dat dus WEL zo en dat kan heel gevaarlijk zijn.

Wat die xtc betreft ben ik het ook absoluut met je eens!! xtc is, als het verantwoord spul is, niet gevaarlijk voor je lijf, mits je het niet te vaak gebruikt (het put je lijf natuurlijk wel uit, als er een beejte opfokmiddel in zit waardoor je wat langer door kan dansen, "strak staan" heet dat geloof ik) maargoed dat geldt voor alcohol ook...
xtc is nu soms nog levensgevaarlijk omdat het niet legaal is en dan kunnen ze er werkelijk alle troep in gooien die maar voorhanden is, dat kan je niet zien... bij legalisering kun je zoiets controleren, zo nog niet.

en dank voor de tip wat die spacecake betreft
ik was sowieso niet van plan om veel te eten van iets waar ik het effect nog niet van ken, maar nu helemaal niet
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  

Berichting Regels