Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 January 2004, 16:33   #101
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Leesteken typ je er toch automatisch bij?Ik merk nu in dat topic waar leestekens verboden zijn, dat ik het juist heel moeilijk vind om ze weg te laten. Als je gewoon altijd met leestekens typt, dan gaat het na een tijdje vanzelf denk ik.
Oud 28 January 2004, 16:37   #102
SRH girl
Guest

Standaard

ik weet het niet imet dingen voor school en serieuse brief gaat het ook automatisch maar met dit vertikken me vingers het gewoo n
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:39   #103
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by SRH girl
ik weet het niet imet dingen voor school en serieuse brief gaat het ook automatisch maar met dit vertikken me vingers het gewoo n
dat slaat nergens op en dat je weet zelf ook wel
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:41   #104
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip

Gebruik voortaan leestekens, dan heb je meer kans om geaccepteerd te worden! Behalve in dat ene topic van Headliner.

Goeie he?
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:41   #105
SRH girl
Guest

Standaard

weet ik maar met school doe ik het omdat het nuttig is ik bedoel waarom is het hier nuttig om iets te doen voor mensen zodat zei jou bericht makkelijker kunnen lezen terwijl ze jou zonder respect behandelen whahaha
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:42   #106
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
weet ik maar met school doe ik het omdat het nuttig is ik bedoel waarom is het hier nuttig om iets te doen voor mensen zodat zei jou bericht makkelijker kunnen lezen terwijl ze jou zonder respect behandelen whahaha
kind doe niet zo irri weet je hoe kut het is om teksten te lezen waar geen leestekens in zitten doe gewoon normaal zoals de rest want anders krijg je zeker geen gewone reacties meer best wel klote zo een ganse tekst typen zonder leesteken zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:43   #107
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Misschien dat ze je wel met respect gaan behandelen als jij niet zo arrogant(sorry, zo kom je op mij over) doet en leestekens gaat gebruiken. whahaha

chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:47   #108
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

OMG... Gebruik gewoon leestekens kind... Maak het niet steeds moeilijk voor iedereen. Ik kan best geloven dat de rest er gefrustreerd in word. Het is nu eenmaal niet aangenaam om 20 zinnen na elkaar te lezen zonder maar één leesteken in...

Pas je gewoon aan... doe er moeite voor... Anders is 't best hopeloos voor je... Neem het aan van mij
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:56   #109
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Meiske.. lees nou toch eens wat iedereen je probeert te vertellen

EEN POST LEZEN ZONDER LEESTEKENS IS GEWOON VERVELEND!!

Je zegt dat je het op school en in brieven wel gewoon doet.. waarom zou je nu dan opeens zonder leestekens gaan typen?
Dit heeft niets te maken met achterlijke reacties op jouw posts of iets dergelijks, maar als je zo doorgaat dan zul je gerandeerd alleen maar achterlijke reacties krijgen op je posts.. omdat je daar dan gewoon om vraagt.

Neem nou maar van iedereen hun goede raad aan en typ vanaf nu met leestekens ok? Fijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 18:15   #110
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Hey Iris, no hard feelings, maar ze hebben wel gelijk. Tis hier weliswaar minder zakelijk dan wanneer je een brief voor school zou moeten schrijven, maar t leest idd behoorlijk naadje zonder leestekens. Het maakt het lezen van je posts er niet aantrekkelijker en minder chaotisch op.

Zeker als je geaccepteerd wil worden moeten mensen wel je posts lezen, iets wat ik eigenlijk niet snel zie gebeuren als jij je huidige schrijfwijze aan houdt. Wat mij betreft hou je gewoon je huidige schrijfwijze aan op t forum, maar dat zal je er zeker niet geliefder op maken.

Als jij geen zin hebt om interpunctie toe te passen, lijkt het mij dat jij eerder een probleem hebt dan degenen die zich aan jouw schrijfwijze irriteren. Die mensen passen immers wel 'gewoon' leestekens toe.

Berichting Regels