Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 January 2004, 11:36   #1
konus
Guest

Standaard examencomisie

hoe moet ik een brief schrijven aan de eaxamencommissie als ik een tentamen heb gemist heb namelijk vanochtend een luistertoets duits gemist. en toen zeiden ze hier op school dat ene brief moet schrijven aan de examencomissie. Maar wat moet er zoal in staan . dit is hele erg belangerijk voor mij bij voor baat dank marko
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 11:42   #2
konus
Guest

Standaard

Marko van Ravensberg
Montferlandstraat 12
7559lr Hengelo ov

Examencommissie
Grundellaan 36
7552ED Hengelo ov
Hengelo 28 Januari 2004

Betreft: missen schoolexamen

Geachte Dames/Heren van de examencommissie,

Om 8:30 op woensdag 28 januari 2004 had ik een luistertoets Duits. Ik heb deze toets gemist. Dit komt omdat, ik zo dom ben geweest om naar een klasgenoot van mij te luisteren. Deze klasgenoot zei op dinsdagmiddag 27 januari 2004 “Marko we hebben morgen de eerste twee uur vrij we hoeven niet na wiskunde” . Er niet bij stilstaande dat zei geen Duits heeft ben ik er vanuit gegaan dat wij om 10.20 de luistertoets zouden hebben. Dit was zeer dom van mij.
Vanochtend 28 januari 2004 tegen 9:30 schoot het mij te binnen dat de klasgenoot van mij geen Duits heeft en heb ik direct het formulier gezocht waar de tijd van aanwezigheid op stond. Tot mijn grote schrik kwam ik er achter dat ik om op 28 januari 2004 om 8:30 aanwezig had moeten zijn.
Ik heb toen direct naar school toe opgebeld om te kijken of er nog wat te regelen viel. Ik kreeg beneden de receptie aan de lijn en vroeg of ik de heer Wensink kon spreken. Toen is de mevrouw die de telefoon opnam na de heer Wensink op zoek gegaan en kwam even later terug met de mededeling dat ik een 1.0 had voor mijn luistertoets. Na dit bericht ben ik direct naar school toe gegaan. Toen ik op school aankwam ben ik naar de heer Wensink gegaan deze zei dat er niks meer mogelijk was. Nadat ik bij De heer Wensink was geweest ben ik na mijn Duits leraar gegaan (dit is de heer Vroling ) . Mijn Duits leraar heeft mij toen door verwezen naar de heer Tijben. De heer Tijben zei tegen mij dat ik een brief moest schrijven aan de examencommissie met uitleg over wat er is gebeurd en met de vraag of ik het schoolexamen mag herkansen.
Dus bij deze is mijn vraag of u na aanleiding van deze brief mij de toestemming wilt geven om een herkansing te maken. Ik weet dat ik een niet al te mooi verleden heb op deze school. Ik ben mij er ook bewust van dat ik een contract heb met school dat ik door dit incident geschonden heb. Ik weet dat deze dingen het moeilijk zullen maken in u beslissing. Laat mij a.u.b dit schoolexamen herkansen want het is heel belangrijk voor mijn vervolg opleiding. Bij deze vervolgopleiding zijn mijn talen (engels en duits1,2) en economie heel belangrijk.

Met vriendelijke groet,

Marko van Ravensberg 5h1

dit is de brief die ik oto nu toe heb geschreven
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 11:54   #3
Jochemmm
jocking

Jochemmm's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

ziet der best aardig uit op wat spelfouten enzo na

maar kent de examencommissie jou ook? anders zou ik dat slechte reputatie stukje gewoon achterwegen laten
Oud 28 January 2004, 11:55   #4
konus
Guest

Standaard

mijn mentor zit ook in die comissie
dus dat is al een groot minppunt
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:28   #5
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Die kun je best sturen denk ik. Je komt heel eerlijk en duidelijk over.
Oud 28 January 2004, 16:31   #6
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik zit ook in 5h1

maar hij is erg duidelijk, op wat spelfouten na
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2004, 00:36   #7
AmbyPur
Lid

Standaard

familie van rick ? en misschien moet je de brief in het duits schrijven

neej ik vind het duidelijk en het laatste stukje heel beleefd. op een paar (ernstige ) spelfouten na prima
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels