|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4451 |
klopt
|
![]()
-colins sjon goed bezig is?:respect:
![]() |
#4452 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer de club van Colins Sjon Europees haalt lijkt me relevanter ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4453 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() in the pocket!
![]() |
![]() |
#4454 |
Aachen TSV
|
![]()
Red_Scorpion zijn club staat achter
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4455 |
Guest
|
![]()
Maar de Red_Scorpion zelf niet achter heeft gestaan vrijdag en heeft in Marseille gewonnen van Mark de Wit
|
![]() |
![]() |
#4456 |
Guest
|
![]()
- ik bij aankomst op Duivendrecht vanmiddag warm werd onthaald door mede NEC fans?
![]() - Hoeren en Pooier feest gisteravond een beetje werd verpest door negers? ![]() - Het wel super gezellie was? ![]() - er geen frisdrank meer was en ook geen bier, en alleen maar sterke drank dus phitje zwaar naar de klote ging door de gruwelijk lekkere mixjes? ![]() - vieux-pina collade-bacardi-amaretto mixjes klonteren? ![]() - die wel lekker is? ![]() - ik later nog met me 3 hoertjes naar de kroeg ging? ![]() - wedstrijd vandaag wel ongelooflijk knake was? - Niedzieligman niks liet zien? - kut treinen op de trug reis ![]() - kut buitenlanders ook, kwer vandaag echt strondziek van ze. ![]() |
![]() |
![]() |
#4457 |
Guest
|
![]()
- het vast een pauperwedstrijd was
- de basisopstelling van Ajax mij toch goed deed ![]() - er wel eens wordt gezeurd over de vele buitenlanders bij Ajax - er wel gewoon 7 Nederlanders in de basisopstellingen stonden - dit grotendeels ook eigen jeugd was - Stekelenburg, Heitinga, De Jong, Sneijder, Van der Vaart, de Ridder ( ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4458 |
Guest
|
![]()
- De vader van Bas een held is :respect:
- Hij gisteren kaartjes gingen halen voor Haarlem - de Graafschap - ze echter uitverkocht waren - met doorzettingsvermogen hij gisteren toch nog kaartjes bemachtigt heeft ![]() - vrijdag dus naar Haarlem ![]() |
![]() |
![]() |
#4459 |
Aachen TSV
|
![]()
Arthur, Haarlen vind ik persoonlijk het dieptepunt van de eerste divisie, hehe
![]() ![]() WJD.. - Ik vanaaf naar ADO ga? - Als het niet te zwaar sneeuwt heet dat? ![]() - Ik vrees dat t niet doorgaat ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4460 |
Guest
|
![]()
Sneeuw in Zuid-Holland?
|
![]() |
![]() |
#4461 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- de ambiance bij pakweg Haarlem, Top Oss, Telstar, AGOVV niet om naar huis te schrijven is - dit echter nog geen reden is om niet te gaan ![]() - de 548 (capaciteit uitvak ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4462 |
Guest
|
![]()
- Haarlem meer bereikt heeft in Europa dan Roda?
![]() - Zwarma en me jodenbroerder vandaag na 3 jaar lang rechtbank zijn vrijgesproken? ![]() ![]() - ik zojuist gekortwiekt ben? ![]() - me haar dus weer een half jaar zal laten groeien? ![]() - Feyenoord vanavond een poepie gaat ruiken? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#4463 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Ik hoop dat Arthur gelijk krijgt? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4464 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik d'r wel zin in heb? - ik eindelijk weer eens een uitwedstrijd ga bezoeken? - ik het jammer vind dat ik hier zo weinig aan teo kom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4465 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Haarlem heb wel mooie spandoeken, ik vind die club eigenlijk wel iets hebben.
![]() |
#4466 |
Guest
|
![]()
Volgens mij is het de oudste club van Nederland.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4467 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Sparta is dacht ik ouder...1888
ff opgezocht: FC Haarlem is van oktober 1889 HFC (ook uit Haarlem) stamt uit 1879, is ook koninkelijk, en de oudste voetbalclub van het land.
![]() |
#4468 |
Guest
|
![]()
er 30 studiepunten binnen zijn?
![]() ongekend |
![]() |
![]() |
#4469 |
Guest
|
![]()
- ik ook het ongehoorde aantal van 30 heb, als ik mijn tentamen van gisteren gehaald heb.
![]() - dat tentamen wel lastig was - ik zo naar het station ga hier in Utrecht om Bas te meeten en vervolgens richting Haarlem te reizen ![]() |
![]() |
![]() |
#4470 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Kijk zal ik het gemiddelde ff naar beneden halen hehe
momenteel 10 punten in de pocket!
![]() |
#4471 |
Guest
|
![]()
als we zo gaan beginnen...
wjd -ik voor het eerst in de 4 jaar dat ik op deze school zit een voldoende voor wiskunde heb gekregen -ik dat vandaag op m'n lijst zag -maar ik er helemaal niets van weet dat ik het ingehaald heb |
![]() |
![]() |
#4472 |
Guest
|
![]()
- Haarlem erg pittoresk is
![]() - wij daar achter kwamen nadat oom agent met hond ons op dringende, agressieve toon verkondigde aan de andere kant het station uit te gaan - Bas en ik met de rest van de treinreizende supporters derhalve te voet dwars door de stad gevoerd werden, waarbij op iedere hoek van de straat politie paraat stond ![]() - de wedstrijd bar slecht was en veldspel en arbitrage van een treurig niveau :kwaaist: - de ambiance in Haarlem ook al niet geweldig was. - "Waar is dat stadion nou?" ![]() - Ten Heuvel in goed gezelschap is van met name van der Kruis, Mihci en Duits - zij allen hooguit een 3 scoorden ![]() - de eerste helft nog redelijk was - de tweede helft een wanvertoning - als we in uitwedstrijden zo voor de dag komen van iedere tegenstander verliezen ![]() - de nacompetitie zo een lastig verhaal gaat worden:X - ik last van mijn keel heb en mijn stem kwijt ben ![]() - :kwaaist: |
![]() |
![]() |
#4473 |
Super Lid
|
![]()
- Arthur en ik na vandaag ook echt tot de Harde Kern van de Graafschap behoren?
- "Zonder ONS was hier geen SFEER" ![]() - dit helemaal klopte? - er ook dikke rellen waren? - er echter nog wel ff 2 hekken tussen zaten met een tussenruimte van 15 m.? - phuu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4474 |
Super Lid
|
![]()
Owja trouwens..
- ik me een topic herinner over stadionvoedsel? - dit bij Haarlem wel goed zit? - broodjes frikadel, broodjes hamburger, broodjes rookworst.. Eigenlijk gewoon goed voor elkaar.. - het onder je neus werd gebakken in 2 frituurpannetjes ![]() - dit er echter wel voor zorgde dat het ietsjes langer duurde? - je dan wel warm voedsel hebt voor jammergenoeg min. 1,50 euro? - er een jongen van de turkse afkomst achter de toonbank stond? - het eigenlijk geen toonbank genoemd mag worden? - het meer een gevangenis was met een opening van 15 bij 30 om de etenswaren doorheen te stoppen? - Achmed het niet zo gezellig vond? - geregeld mensen verzochten of hij de broodjes worst niet wilde besnijden ![]() - ik met dit stukje "stadion-humor" eindig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4475 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik tot mijn verbazing vanmorgen idd in de krant vernam dat Haarlem had gewonnen ![]() - De arbiter dhr. Blom was (Kevin ![]() - Er gele kaarten waren voor vd Kruis en Berck Beelenkamp? - Het overigens niet vreemd is van Haarlem te verliezen (in haarlem dan)? - Een niet nader te benoemen club daar ook wel eens verloor, net als bij Top Oss voor de beker, FC Eindhoven en Helmond sport? - Dat uiteraard wel op eredivisieniveau was ![]() - Het vreten wel goed is naar verluid? - Dat wel eens anders is bij sommige clubs? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4476 |
Lid
|
![]()
WJD...
- Den Bosch weer als vanoud was - Dus: In de eerste helft slecht - In de tweede helft superrrrrrrrrrrr - Dus was de ruststand 0-0 ![]() - En de eindstand 5-0 ![]() - V/d Ouweland een hele grote gaat worden? - Figuurlijk dan, hij is maar 1.70 ofzo - Den Bosch op weg is naar de eredivisie - Dat van de Graafschap niet echt gezegd kan worden ![]() - MVV supporters stil zijn - Logisch eigenlijk, met zo'n team - MVV wel een Kroaat had die bij Internazionale en AC Milan heeft gespeeld ![]() - Hij wel 100% verantwoordelijk was voor de 3-0 ![]() - Ik nu weer genoeg heb geluld
![]() |
#4477 |
Aachen TSV
|
![]()
Lees je post nog es Stevie, je hebt t over MVV, de meest zielige club van heel Nederland
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4478 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik me echter de wedstrijd voor de winterstop ook nog wel kan herinneren - Graafschap - Den Bosch 2-1 - het uit-syndroom van de Graafschap echter alleen maar erger lijkt te worden ![]() - we bij Den Bosch geloof ik 0-2 voor stonden ![]() - een verloren seizoen dreigt - ik vrees voor de komende seizoenen waarin alles nog minder zal worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4479 |
Guest
|
![]()
- die turk dus wel goed op zijn plek zat daar?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4480 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Ik zojuist terug ben van Aken? - De plaatstelijke trots haar eerste thuiswedstrijd van het seizoen verloor? ![]() - Wacker Burghausen de stichter van dit kwaad was? ![]() - Aachen echter meer dan voldoende kansen kreeg? - Het passende cliché 'die bal wilde er maar niet in' opging? ![]() - Een ander cliché dus ook opging, nl: als je zelf de kansen niet benut de tegenstander wel scoort? - In de laatste minuut ons aller Erik Meijer anders nog bijna gelijk maakte? - Ik hoop dat Roda die bittere smaak wegspoeld vanaaf? ![]() - Er een malloot uit Oostende verdwaald was in Aken? - Hij met zijn Anderlecht-sjaal tussen al het geel-zwarte stond? - Hij het had over: Jeannetten? - Dat in het Vlaams ook wel homo betekend? - Hij nogal gefrustreerd was over Club Brugge? - Zijn club in Nederland een clubje uit een dorpje aan het ei was? - Ik dat niet snap? - Hij vroeg waar wij vandaan kwamen? - Hij Kerkrade meteen linkte aan Roda? - Hij zich toch nog afvroeg voor wie wij dan waren? - We hem wilden meenemen en vanaaf tussen de Mechelen-hools stoppen? ![]() - Hij na de wedstrijd in zijn eentje kwade gebaren richting de Burghausen-aanhang stond te maken? - Dat op zich wel geinig was? - ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4481 |
Aachen TSV
|
![]()
- Co voor de 2e keer dit jaar verloor van Roda?
- Het dit keer net zo goed 5-1 had kunnen zijn? ![]() - Co een kwartier te laat op de persconferentie kwam? - Op diezelfde persconferentie bleek waarom? - Co een verhaal van meer dan 10 minuten ging houden? - Hij onder meer orakelde over dat het met zijn spitsen niet goed liep tegen Haarlem (oefenwedstrijd)? - Hij mede hierdoor het nodig achtte om de goede spelers van de eerste competitiehelft, Van Galen Huysegems Opdam en El Kathabbi, te passeren? - Co nu weer de term woonerfvoetbal invoerde? - Roda hem blijkbaar frustreert, wat hem brengt tot de meest vreemde termen? - Ook de wind volgens Co meespeelde in de uitslag? - De wind toch echt 90 minuten over het veld heen joeg? - De commentator de hoogst intelligente opmerking maakte dat de wind in de 1e helft tegen de speelrichting van AZ stond? - Ik zou zweren dat het precies andersom was? ![]() - Co het wel door zijn strot kreeg dat Roda verdiend had gewonnen? - 'Co kijk naar dat scorebord' (doelend op 'scorebordjournalistiek') op zich een originele tekst was? ![]() - De bloeg van Blejse Enkoefo het moet gaan doen zonder Colins Sjon? ![]() - Dit een lange WJD is? ![]() - We de WJD zo uiteraard nieuw leven inblazen? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4482 |
Guest
|
![]()
- de return van Marco van Hoogdalem leuk was
![]() |
![]() |
![]() |
#4483 |
Guest
|
![]()
- de jongen die gister voor AZ scoorde bij mij in de 'klas' zit
- ik het echt tof voor m vind ![]() ![]() - ik gister echt een topavondje in loco heb gehad ![]() |
![]() |
![]() |
#4484 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4485 |
Guest
|
![]()
- super kicke wrede gave supert lekkere avondje weer zeg?
![]() - de vrienden van die AZ'ert hun eigen AZ vriendje gingen uitlachen omdat die AZ'ert mij ff dacht te bedreigen? ![]() ![]() - volgens hem alleen maar AZ'ers uit mogen gaan in Alkmaar? ![]() - ik zoooooo hoopte dat ie zou slaan? ![]() - ik samen met spongebob skwer-pents op de foto sta? ![]() - Apothekertje mijn nieuwe Bascule zomaar zou kunnen worden? ![]() - een kamert in t centrum van Amsterdam (met eigen keuke, slaapkamert, badkamert) voor 180 eurie pm een fata morgana zou zijn? ![]() - je van bowlen pijn in je rug kan krijgen? ![]() |
![]() |
![]() |
#4486 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Wij op de tribune verhitte discussies hadden of Max Huiberts misschien weer begonnen was? ![]() - In het programmaboekje ook geen Arjan Wisse stond ![]() - Hugo hoeft te treuren? - In plaats van Sjon nu Simon Sjommer bij Twente speelt? - Kuijt 2-0 maakte? ![]() - Ik me afvraag of Hugo bij de ordedienst betrokken is in de Kuip? ![]() - De striptease vorderingen maakt? ![]() - Ik me afvraag of we wel moeten winnen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4487 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-hij wel slechts gehuurd is? -ik niet bij de ordedienst betrokken ben? ![]() -ik lekker een weekendje vrij ben en ff terug ben in tukkerland? ik idd niet erg blij word van dat sletje ![]()
![]() |
![]() |
#4488 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Ik me afvraag waarom je niet ff die wedstrijd dit weekend hebt meegepikt? ![]() Wachten tot Co eens komt opdagen ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door bartje518 : 1 February 2004 om 13:05 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4489 |
Guest
|
![]()
geil wijf bart
![]() Song maar aan n'kufo of die andere bananenplukker moet vragen of die nog wat schoensmeer over heeft |
![]() |
![]() |
#4490 | |
Guest
|
![]()
WJD
- Ik jullie deze column van Paul Onkenhout uit de volkskrant van afgelopen zaterdag (vaste column, De twaalfde man niet wil onthouden. Over Heerenveen en Riemer van der Velde :respect: ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4491 |
Guest
|
![]()
- bluhhh
- vandaag van 8.30 tot 19.00 uur les ![]() - laatste 3 uur acteerlessen waren? - dat wel lache was? ![]() - ik vandaag pas achter kwam dat er ene Edgar Barreto is getransferd naar NEC? ![]() - hij goed schijnt te zijn? ![]() - hij nu niet tegen sparta staat opgesteld? ![]() - het na 40 minuten nog 0-0 staat? ![]() - ik erg graag weer weekend wil hebben en uitgaan enzo? want.... ![]() - er eerst een klein feesie is in zwarma's huisie? ![]() |
![]() |
![]() |
#4492 |
Guest
|
![]()
- wij erg blij zijn met yannis
- k denk wel iets blijer dan bartje - k twijfel of ie nog gaat spelen als de rest weer fit is - het wel een goeie optie voor de komende weken is - het voor die man ook een leuke ervaring is - yannis ons kampioen gaat maken - ik samen met bartje 14 maart ajax-roda ga kijken - dan komt ie genieten van zijn ex-roda helden - en ik weer van mijn Ajax - ik dat weekend mijn rentree maak - ik nu ff tv ga kijken |
![]() |
![]() |
#4493 |
Aachen TSV
|
![]()
Dacht jij dat ik genoot van Soetaers? Ben blij dat we die kwijt zijn!!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4494 |
Guest
|
![]()
- ik Red Scorpion feliciteer met zijn 19e verjaardag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4495 |
Guest
|
![]()
He bedankt man
![]() |
![]() |
![]() |
#4496 |
Guest
|
![]()
- feli scorpioen
![]() - me pa in ziekenhuis legt? ![]() - voor nog zeker een week ![]() - me hond ook nog s weggelopen is voor t eerst in 14 jaar? ![]() - wat een dag ![]() Laatst aangepast door The Phit : 4 February 2004 om 19:20 |
![]() |
![]() |
#4497 |
Guest
|
![]() ![]() - de top drie uitgeschakeld is in de beker ![]() - NAC na Ajax in de arena nu ook PSV in Eindhoven verslagen heeft, wat vrij netjes is - Utrecht ook door ![]() |
![]() |
![]() |
#4498 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4499 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik een van de mooiste dagen van mijn leven achter de rug heb? ![]() - Het allemaal vanmorgen begon? - Ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs? - Ik op zich best pauper reed? ![]() - CBR dus pauper blijft, aangezien ik nu had moeten zakken? - Ik daar geen seconde wakker van lig? ![]() - Mijn geluk geen eind kende vandaag? - Het gemeentehuis in Goirle nl eigenlijk dicht was? ![]() - Ik toch mijn rijbewijs kreeg? ![]() - Daarna ik meteen weer naar huis ging? - In Aachener Tivoli nl de belangrijkste wedstrijd van de plaatselijke Alemannia uit de clubhistorie op het wedstrijdformulier stond? - Alemannia-Bayern? - Het stadion uitpuilde werkelijk? - Zelfs Bruggi van 1m62 er niet bij had gekund? ![]() - Ik bij aankomst in Aken dacht dat mensen ergens op 200 meter van het stadion ergens naar stonden te kijken? - Dat echter de rij voor de ingang betrof? - Ik toch na een minuut of 20 het stadion betrad? - Ik kippevel kreeg bij binnenkomst? - Er ruim 20000 man met geel-zwarte sjaals omhoog het clublied zongen? - Het omroepen van de opstellingen nauwelijks te evenaren valt? - Echt IEDEREEN meedoet met de voor/achternaam? - Mit der nummer sieben, Ivo.. GRILIC!! - Grlic een prima aanwinst voor Roda zou zijn? - Aken als een idioot van start ging? - Binnen een kwartier al 3-0 op het scorebord had moeten staan? - De bevrijdende treffer viel uit een afstandspegel van niemand minder dan Stephan BLANK?! - Kahn niet vrijuit ging? - In de eerste helft Hargreaves en Lizerazu een halve meter voor mij langsrende? ![]() - Bayern bij de 1-1 van Ballack de eerste kans betekende? - Ik de bui toen zag hangen? - Ik kippevel kreeg van de sfeer? - Echt IEDEREEN meedeed? - Dat Engeland zwaar overtreft? - De 2e helft redelijk gelijk opging? - Mackaay niet zo populair was bij de aanwezige Roda-aanhang? ![]() - Niemand minder dan Erik Meijer het lot van Bayern bezegelde? - Tivoli ontplofte van vreugde en tranen? - Straks niet Roda maar Aken Europees haalt? - De halve finales tegen de aartsvijand Gladbach is? - Weer in aken? - Ik Berlijn steeds dichterbij die komen? - Als Werder Bremen CL haalt, en de finale van de beker Aken Europa ingaat? ![]() ![]() - So muss es sein, so ein Sportverein, Alemannia Aachen mein Verrein ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4500 |
Aachen TSV
|
![]()
Erik Meijer na de 2-1
![]() ![]()
![]() |
![]() |